خبرهای کوتاه از نیروی انتظامی:

از کشف عدس تا احشام قاچاق در خراسان جنوبی

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۶:۱۱:۳۱
کد خبر: ۴۳۰۴۲۹
از کشف عدس تا احشام قاچاق در خراسان جنوبی
نیروی انتظامی خراسان جنوبی جزئیات کامل کشف دو تن عدس، 180 راس احشام و کشف کفی قاچاق خودرو را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان طبس در جمع خبرنگاران از کشف دو تن عدس قاچاق در طبس خبر داد و گفت: مأموران فرماندهی انتظامی طبس هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده های فرعی شهرستان به یک دستگاه خودروی ایسوزو که از اصفهان به سمت کاشمر در حال تردد بود مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند .

سرهنگ محسن جلالیان ادامه داد: در بازرسی ازماشین دو تن عدس خارجی محصول کشور کانادا بدون مجوز حمل کشف شد.

وی ارزش بار قاچاق کشف شده را 115 میلیون ریال برآورد کرد.

*180 رأس احشام قاچاق توسط ماموران انتظامی درمیان کشف شد

 فرمانده انتظامی شهرستان درمیان اظهار داشت: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان درمیان هنگام گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شدند و آن را برای  بازرسی متوقف کردند.

سرهنگ هوشنگی ادامه داد: مأموران در بازرسی از خودرو  180رأس گوسفند که بدون مجوز از دامپزشکی بود کشف کردند.

وی اضافه کرد :کارشناسان ارزش ریالی احشام قاچاق را یک میلیارد و 150میلیون ریال برآورد کردند. همچنین در این زمینه خودرو توقیف و متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

*کشف کفی قاچاق خودرو در خراسان جنوبی 

یک دستگاه کفی کامیون کشنده قاچاق به ارزش 600 میلیون ریال در شهرستان نهبندان کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اعلام این خبر، اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی شهید حسینی سهل آباد نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده که از زاهدان به بیرجند درحرکت بود مشکوک شدند و خودرو را برای  بازرسی دقیق متوقف کردند.

سرهنگ مجید شجاع با بیان اینکه در بررسی مدارک کامیون مشخص شد کفی کامیون فاقد اصالت بوده و به طور قاچاق وارد کشور شده است که پیرو آن راننده خودرو دستگیر و خودرو توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی این کالای قاچاق را 600میلیون ریال برآورد کردند به این نکته اشاره کرد که راننده کامیون  عنوان کردکه کفی بدون عوارض گمرکی وارد کشور شده و از خارجی بودن آن اطلاع داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز