معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان خراسان جنوبی:

تشکیل مجمع خیران ازدواج از ضروریات جامعه است

۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۴:۴۸:۴۰
کد خبر: ۴۳۱۴۹۹
تشکیل مجمع خیران ازدواج از ضروریات جامعه است
معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان خراسان جنوبی، گفت: تشکیل مجمع خیران ازدواج از ضروریات جامعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، مهدی قناد در دیدار با خانواده چهار فرزند جوان ناشنوا و کم شنوا با اشاره به اینکه دستگاه  ورزش و جوانان به عنوان دستگاهی نظارتی در مسائل مختلف جوانان از جمله، اشتغال، مسکن، آسیب های اجتماعی و مشارکت های اجتماعی است و اظهار داشت: با همه دستگاه های اجرایی می بایست در حوزه ازدواج همکاری کنند.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم که به حول قوه الهی هر چه سریع تر مجمع خیرین ازدواج تشکیل شود تا گره گشای مسایل جوانان و بویژه اقشار کم درآمد و خاص خراسان جنوبی باشیم.

مصطفی ظهر، دبیر هیئت ناشنوایان و کم شنوایان خراسان جنوبی در این دیدار، افزود: ازدواج در بین ناشنوایان با موفقیت خوبی در خراسان جنوبی همراه بوده که در چهار سال گذشته 23 ازدواج تحت نظر مشاورین ژنتیک و با انجام آزمایش های ژنتیکی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: برای اشتغال جوانان ناشنوا و کم شنوا نیز اقدامات خوبی با توجه به توانمندی ها و ظرفیت های آنان در حال انجام است.

لازم به ذکر است در این دیدار سید عباس رضوی کارشناس امور جوانان اداره کل و رزش و جوانان خراسان جنوبی، سپیده تقی پور و مباشری، به ترتیب دبیر کانون ناشنوایان و مربی کانون ناشنوایان حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز