سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی:

کار جهادی پاسخی به محرومیت مرزنشینان خراسان جنوبی است

۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۱:۴۵:۵۷
کد خبر: ۴۳۲۰۵۹
کار جهادی پاسخی به محرومیت مرزنشینان خراسان جنوبی است
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی محرومیت زدایی را یکی از وظایف اصلی مسئولان دانست و گفت: باید با کار و تلاش جهادی از محرومیت ها کاسته شود و پاسخ گو بودن در قبال مردم بویژه جوانان بسیار مهم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، حمید رضا برومند در دیدار با امام جمعه درح با بیان اینکه بزرگترین محرومیت ها، موانع و محدودیت ها فرهنگی هستند، اظهار داشت: ترویج اخلاق اسلامی در جامعه ورزش و جوانان را با رویکرد توسعه ای ورزش مسجد محور تقویت باید کرد.

وی با اشاره به اینکه ائمه جمعه و جماعات پیشگام توسعه فرهنگ ورزش هستند، گفت: مساجد و مکان های مذهبی پایگاه منسجم و پویایی برای توسعه ورزش هستند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی ادامه داد: برای توسعه ورزش باید فضای ورزشی سالم و اخلاق مدار داشته باشیم تا با به کارگیری مربیان متعهد و ارزشی در کنار ارتقای مباحث فنی و تکنیکی، روح و جان ورزشکاران نیز جلا یابد.

برومند محرومیت زدایی را یکی از وظایف اصلی مسئولان دانست و گفت: باید با کار و تلاش جهادی از محرومیت ها کاسته شود و پاسخ گو بودن در قبال مردم بویژه جوانان بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه باید استقرار امکانات و توزیع اعتبارات در مناطق مرزی با نگاه ویژه ای انجام شود، افزود: باید با توسعه نشاط و شادابی و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و کاهش آسیب ها شرایط بهتری برای افزایش ماندگاری جمعیت منطقه فراهم شود.

امام جمعه درح خدمت در مناطق مرزی را عملی ماندگار و باقیات صالحات عنوان کرد و گفت: حضور مسئولان در بین مردم به ویژه در مناطق محروم مایه دلگرمی و امید مردم است.

حجت الاسلام و السملمین محمد راستگو ادامه داد: برغم همه اقدامات انجام شده هنوز زیر ساخت ها و امکانات ضعیف است و این در حالی است که استعداد خوبی در منطقه وجود دارد و باید امکانات خوبی برای آنها تدارک دیده شود.

لازم به ذکر است حمیدرضا برومند، قول اهدای یک سری تجهیزات و اقلام ورزشی را به جوانان و ورزشکاران منطقه داد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز