برای ۴ سال متوالی

مهدی قمری سکاندار هیأت کشتی پهلوانی خراسان جنوبی باقی ماند

۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۵:۵۶:۵۱
کد خبر: ۴۳۳۵۳۵
مهدی قمری سکاندار هیأت کشتی پهلوانی خراسان جنوبی باقی ماند
مجمع انتخابی رئیس هیأت کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان جنوبی بعدازظهر امروز برگزار و مهدی قمری برای 4 سال متوالی سکاندار این هیأت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، مهدی قمری بعدازظهر امروز در مجمع انتخابی رئیس هیأت پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان جنوبی، اظهار داشت:  نتیجه تلاش بیش از 5 ساله این هیات با همکاری و همراهی تمامی اعضا این بوده که خراسان جنوبی توانسته با تمام قدرت در لیگ کشوری و حضور در مقابل رقبای قدرت‌های این رشته در سطح کشور بایستید.

وی از افزایش تعداد زورخانه‌ها در سطح استان خبرداد و افزود: ورزش پهلوانی استان جان تازه‌ای گرفته و این امر به همت مربیان دلسوز و ورزشکاران پای کار در استان بوده است.

رئیس هیات زورخانه‌ای و پهلوانی خراسان جنوبی تاکید کرد: تمامی فعالیت‌هایی که در قالب ورزش زورخانه‌ای در استان انجام می‌شود به همت زورخانه‌داران و عاشقان پای کار است که بدون هیچ چشم‌داشتی تلاش می‌کنند.

قمری تصریح کرد: از جمله برنامه‌های چهار ساله آینده برای این هیأت تصاحب سکوهای قهرمانی در تمام رده‌های سنی با همت و تلاش ورزشکاران و مربیان این استان است.

وی افزود: سعی داریم خراسان جنوبی و بیرجند را به عنوان پایگاه ورزش زورخانه‌ای کشور بشناسانیم و این ورزش را به کشورهای همسایه صادر کنیم.

گفتنی است؛  مهدی قمری با کسب 15 رأی از 17 رأی ماخوذه به عنوان رئیس هیأت پهلوانی و زورخانه‌ای استان برای چهار سال مجدد انتخاب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز