رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند خبر داد

شرکت ۱۲۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد بیرجند در کارگاه آشنایی سوءمصرف مواد مخدر

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۱:۰۳:۰۹
کد خبر: ۴۳۳۸۷۵
شرکت ۱۲۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد بیرجند در کارگاه آشنایی سوءمصرف مواد مخدر
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند گفت: تاکنون هزار و ۲۰۰ دانشجو در کارگاه آشنایی سوءمصرف مواد مخدر آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، به نقل از شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی، علیرضا حسنی در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه آزاد و شورای مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: دشمن سه نقطه حجاب، عفاف و آلوده کردن جوانان به مواد مخدر آن هم از نوع خطرناک به نام مواد مخدر صنعتی را نشانه گرفته است.

وی تصریح کرد: تاکنون هزار و ۲۰۰ دانشجو در کارگاه آشنایی سوءمصرف مواد مخدر آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند ادامه داد: این تعداد تا پایان تابستان جاری به هزار و ۸۰۰ نفر افزایش می‌یابد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی نیز گفت: آموزش، اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی در امر اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر باید برای تمام مسؤولان و آحاد مردم یک دغدغه شود.

علی زندی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری علمی و آموزشی بین دانشگاه آزاد اسلامی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

وی افزود: اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر به طور جدی در دستور کار دبیرخانه این شورا قرار دارد و تا کنون چهار نشست تخصصی با روسای دانشگاه‌های استان در حوزه آسیب‌های اجتماعی به ویژه مبارزه با مواد مخدر تشکیل شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی تصریح کرد: در راستای گسترش همکاری در زمینه مبارزه فرهنگی با پدیده شوم مصرف مواد مخدر و روان گردان‌ها و اجتماعی شدن مبارزه با مواد، همکاری علمی و آموزشی در زمینه‌های اطلاع‌رسانی، آگاه‌سازی، برپایی نمایشگاه پیشگیری نوین از اعتیاد، جلسات پرسش و پاسخ، آموزش اساتید، کارکنان و دانشجویان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز