به مناسبت هفته ملی مهارت

جشن مهارت و کارآفرینی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۰:۴۵
کد خبر: ۴۳۴۸۲۹
جشن مهارت و کارآفرینی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی از برگزاری جشن مهارت و کارآفرینی همزمان با ششم مردادماه با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، حسین خوش‌آیند صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مهارت‌آموزی و آماده کردن جوانان برای بازار کار یکی از رسالت‌های فنی و حرفه‌ای است.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد مقاومتی نامیدند و رسالت این نهاد را به عنوان محور اصلی توسعه اقتصادی سنگین کردند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی بیان داشت: ایجاد اشتغال پایدار و کارآفرینی سرلوحه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است.

خوش‌آیند تصریح کرد: این نهاد همواره سعی دارد آموزش‌های با کیفیتی به جامعه ارائه دهد چراکه تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد رشد اقتصادی در گرو این امر است.

وی به هفته ملی مهارت از 31 تیرماه تا ششم مردادماه اشاره کرد و افزود: فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی در این هفته برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه ملی مهارت از مهمترین برنامه‌های هفته گرامیداشت ملی مهارت در استان است.

خوش‌آیند اذعان داشت: تجلیل از مربیان و کارکنان برتر، دیدار با استاندار و ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری تور مجازی بازدید از مراکز و برگزاری دوره‌های کوتاه مدت آموزشی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی برگزاری جشن مهارت و کارآفرینی را یکی دیگر از برنامه‌های هفته ملی مهارت عنوان کرد و گفت: این جشن همزمان با ششم مردادماه با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار و از دست‌اندرکاران حوزه مهارت تقدیر خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی برگزاری تور رسانه‌ای، دیدار با مدیران آموزشگاه‌های آزاد استان غبارروبی مزار شهدا و ارائه مشاوره و پذیرش در مکان‌های شلوغ را از دیگر برنامه‌های هفته ملی مهارت در استان اعلام کرد.

خوش‌آیند خاطرنشان کرد: در حال حاضر مهارت‌آموزان استان در 144 آموزشگاه فنی و حرفه‌ای مشغول به فراگیری مهارت‌هایی در خوشه‌‌های خدمات، صنعت، کشاورزی و فرهنگ و هنر هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز