معاون صنایع دستی خراسان جنوبی:

هنرمند خراسان جنوبی تولیدکننده برتر نمد در کشور شد

۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۹:۳۲
کد خبر: ۴۳۵۰۱۸
هنرمند خراسان جنوبی تولیدکننده برتر نمد در کشور شد
معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: هنرمند خراسان جنوبی در بیست و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی کشور تولیدکننده برتر نمد در کشور شناخته شد.

حسین عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در بیرجند، اظهار داشت: هنرمندان برتر بیست و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی کشور که در خردادماه برگزار شد، تجلیل می‌شوند.

وی افزود: در این نمایشگاه 600 غرفه از تمام استان‌های کشور دایر شد و هنرمندان آثار خود را در معرض نمایش قرار دادند.

معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی بیان داشت: کارشناسان حوزه ستادی آثار عرضه شده هنرمندان در این نمایشگاه را مورد بررسی قرار دادند و از میان آنها برترین‌ها را معرفی کردند.

عباس‌زاده اذعان داشت: فاکتورهایی از قبیل کیفیت اجرا، طراحی و ابتکار در ارائه و نمایش آثار در بررسی آثار مدنظر کارشناسان بود.

وی افزود: غرفه نمدمالی خانه صنایع دستی شهرستان بیرجند در این نمایشگاه به عنوان تولیدکننده برتر نمد شایسته تقدیر شناخته شده است.

معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: هنرمند جوان و فعال در رشته نمد مالی، تولید کننده محصولات نمدی در خانه صنایع دستی بیرجند با ارائه محصول صنایع دستی فاخر توانست توجه اساتید و کارشناسان صنایع دستی را به خود جلب کند.

عباس‌زاده خاطرنشان کرد: از هنرمندان صنایع دستی که در این نمایشگاه برتر شناخته شدند، در مراسمی در سازمان میراث فرهنگی کشور تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام/

نظر شما