فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

بسیجیان اجازه تفکر توطئه به هیچ فرد و مسئولی نمی دهند

۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۹:۴۴
کد خبر: ۴۳۵۰۲۶
بسیجیان اجازه تفکر توطئه به هیچ فرد و مسئولی نمی دهند
فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیج از سهام داران اصلی انقلاب است، گفت: بسیجیان اجازه تفکر توطئه را به هیچ فرد و مسئولی در هر جایی که باشند نمی دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، سردار هاشم غیاثی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به دلیل اینکه اهداف دراز مدت خود را جاری کند متناسب با آن نهادهایی از جمله بسیج را تشکیل داد، اظهار داشت: حفاظت و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن از جمله رسالت‌های نهاد مقدس بسیج است.

وی ادامه داد: در ۳۷ سال گذشته بسیج و سپاه توانسته‌اند نقش خود را آن طوری که مد نظر قانون و رهبری بوده است به انجام برسانند.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رهبری مهر تأیید بر اقدامات سپاه و بسیج می‌زند، افزود: سپاه مفتخر است که توانسته رضایت نائب امام عصر(عج) را برآورده کند.

غیاثی با بیان اینکه بسیج در هر عرصه‌ای که نیاز نظام و انقلاب بوده است تکلیف ورود دارد، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بسیج در عرصه‌های مختلفی از جمله عرصه مناقشات داخلی، دفاع مقدس و حوزه‌های فرهنگی و تربیتی توانسته اقدامات اثر بخشی را رقم بزند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا به دلیل جلوگیری از نفوذ انقلاب و جبران ناکامی‌های خود در هر برهه‌ای عرصه‌ای را در مقابل نظام و انقلاب باز می‌کند، افزود: علی رغم اینکه هر کدام از تهدیدات آمریکا پس از پیروزی انقلاب می‌توانست این انقلاب نو پا را از میدان به در برد اما با وجود امام خمینی (ره) و حضور آحاد مردم در صحنه انقلاب مسیر خود را به درستی طی کرد.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه امام و امت دو مؤلفه مؤثر در پیروزی انقلاب اسلامی هستند، گفت: حلقه اتصال امام و امت بسیج است و مردم در قالب تشکل بسیج می‌توانند تدابیر و منویات رهبری را به درستی به امت خود برسانند.

غیاثی با اشاره به اینکه امروز بسیج در همه اقشار حضور دارد، افزود: در ۲۲ قشر متخصص که در جامعه پیش بینی شده است آحاد بسیجیان کارآمد و متعهدی هستند که تبعیت از حکم ولی فقیه را در اولویت کار دارند.

وی با بیان اینکه اگر بسیج اقتدار و پشتوانه عظمت کشور در حوزه‌های مختلف را دارد از ولایت است، اظهار داشت: اگر امروزه بسیج در عرصه سازندگی حضور مؤثر دارد به دلیل این است که توانسته منویات رهبری را ایفا کند.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیج از سهمادارن اصلی انقلاب است، افزود: بسیجیان اجازه تفکر توطئه را به هیچ فرد و مسئولی در هر جایی که باشند نخواهد داد.

غیاثی با بیان اینکه در دنیا هیچ سازمانی که متناسب با نیاز کشور و تدابیر رهبری بتواند در آن واحد آرایش بگیرد و مقابله کند وجود ندارد، تصریح کرد: سازمان بسیج قادر است در برابر همه هجمه‌هایی که در مقابل نظام وجود دارد با انعطاف سازمانی مقابله کند.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز جریان‌های متفرقه نتوانستند در بسیج نفوذ کنند به دلیل مراقبت‌هایی است که کرده‌ایم، گفت: آحاد بسیجیان مراقبت‌های سازمانی و توجه و بصیرت ویژه‌ای را در جامعه دارند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیج در حوزه دفاعی محور استراتژیک نظام در ایجاد امنیت داخلی و دفاع خارجی است، بیان کرد: این اعتماد به سازمان بسیج به خاطر این است که این سازمان بر اساس تکالیف عمل می‌کند و هیچ گاه به حواشی نمی‌پردازد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز