فرمانده سپاه نهبندان خبر داد

شرکت ۲۰۰ دانش آموز دختر و پسر در طرح هجرت نهبندان

۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۹:۱۱
کد خبر: ۴۳۵۰۴۶
شرکت ۲۰۰ دانش آموز دختر و پسر در طرح هجرت نهبندان
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نهبندان از شرکت 200 دانش‌آموز دختر و پسر در طرح هجرت در این شهرستان خبر داد.

محمود رضا بخشی در گفتگو با خبرنگار برنا در بیرجند با بیان اینکه طرح هجرت 3 به منظور استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان و مربیان بسیجی برای سازندگی و مهارت‌آموزی و نیز ایجاد اشتغال برای جوانان در ایام تعطیلات تابستان اجرا می‌شود، اظهار داشت: تابستان امسال 200 دانش‌آموز دختر و پسر در مقاطع مختلف تحصیلی در طرح هجرت در نهبندان پس از ثبت‌نام فعالیت خود را شروع کرده اند.

وی تصریح کرد: از این تعداد 100 نفر پسر و 100 نفر دختر هستند که با همکاری بسیج دانش‌آموزی در عرصه‌هایی که از طرف آموزش و پرورش معرفی شده‌اند بکارگیری می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نهبندان گفت: این برنامه به صورت اردویی است و برابر مقررات هر دانش‌آموز را از 10 روز بیشتر نمی‌توان به‌کارگیری کرد و در پایان طرح مبلغی از طرف بسیج دانش آموزی به آنها پرداخت می‌شود.

بخشی با اشاره به اینکه در حال حاضر عرصه‌هایی از جمله مرمت و زیبا سازی مدارس، رنگ‌آمیزی مدارس، دیوار نویسی، تعمیر میز و نیمکت و رنگ‌آمیزی ساختمان در نظر گرفته شده است، گفت: دانش آموزان در طول تابستان در این عرصه‌ها بکار گیری می‌شوند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان در گروه‌های مختلف ساماندهی می‌شوند و بعد از اینکه افراد بیمه حوادث(غرامت) شدند برای بکارگیری در عرصه‌ها به بسیج سازندگی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز