رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سربیشه خبر داد

معرفی شش واحد صنعتی سربیشه برای دریافت تسهیلات به بانک

۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۲:۴۴
کد خبر: ۴۳۵۲۳۶
معرفی شش واحد صنعتی سربیشه برای دریافت تسهیلات به بانک
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سربیشه با اشاره به عزم جدی دولت برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی، گفت: تاکنون 6 واحد تولیدی، صنعتی اعم از غیرفعال، نیمه فعال و بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی جهت دریافت تسهیلات در قالب سرمایه ثابت و در گردش به بانک‌های عامل معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، علی اکبر براتی در جمع خبرنگاران با اشاره به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دولت تدبیر و امید، اظهار داشت: در راستای دستور العمل‌های مربوط به تامین مالی بنگاه‌های تولیدی کوچک و متوسط و طرح‌های نیمه تمام دارای پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد، تاکنون 10 درخواست از سوی متقاضیان شهرستان سربیشه جهت دریافت تسهیلات در سامانه بهین‌یاب ثبت شده است.

وی ادامه داد: تمامی این درخواست ها مورد بررسی قرار گرفته و  9 واحد دارای شرایط دریافت تسهیلات تشخیص داده شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سربیشه با بیان اینکه در تصویب طرح‌های متقاضی دریافت تسهیلات به موضوع توجیه‌پذیری اقتصادی این طرح‌ها در صورت دریافت تسهیلات توجه شده است، گفت: 9 واحد صنعتی در مرحله ارجاع به شعبه قرار گرفتند که 6 واحد از میان آنها برای دریافت 47 میلیارد و 540 میلیون ریال تسهیلات به بانک‌های عامل در استان معرفی شدند.

براتی تصریح کرد: از مجموع این 6 واحد صنعتی، 5 واحد جهت تأمین سرمایه در گردش به مبلغ  45 میلیارد و 540 میلیون ریال و یک واحد جهت تأمین سرمایه ثابت به مبلغ دو میلیارد ریال به بانک‌های مورد درخواست متقاضیان معرفی شدند.

وی گفت: اعطای تسهیلات به طرح‌های نیمه تمام با فرض اینکه این طرح‌ها الزاما تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند تصویب شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز