ظهر امروز:

مرزبانی خراسان جنوبی میزبان شهید گمنام بود

۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۳:۱۵:۵۸
کد خبر: ۴۳۷۷۵۵
مرزبانی خراسان جنوبی میزبان شهید گمنام بود
در آستانه شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم وداع با یک شهید گمنام دفاع مقدس در ستاد مرزبانی خراسان جنوبی ظهر امروز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، محمدرضا حیدری ظهر امروز در مراسم وداع وداع با شهید گمنام دفاع مقدس در ستاد فرماندهی مرزبانی خراسان جنوبی با بیان اینکه شهدا برای دفاع از ولایت و ارزش‌های انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند، اظهار داشت: ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و مرزبانی استان با تمام توان آمادگی از مرزهای استان و کشور را دارد.

وی اداکخ داد: راه شهدا همان راه حسینی و دفاع از ولایت است و دفاع از ولایت سبب عزت و سربلندی ملت می شود.

جانشین مرزبانی خراسان جنوبی شهدا را الگویی راستین برای جامعه دانست و گفت: ایثارگران و شهدا در 8 سال دفاع مقدس از جان و مال و ناموس خود گذشته و باید این فداکاری آنان به الگویی برای همگان تبدیل شود.

حیدری با بیان اینکه عنایت شهدا و حضور اقشار مختلف مردم در محضر شهدا و راز و نیاز آن‌ها در کنار قبور مطهر شهدا، سبب گرفتن ارتباط معنوی قوی با شهدای گمنام می‌شود، افزود: از عموم مردم متدین، روحانیت معظم و به خصوص نسل جوان دعوت به عمل می‌آید تا با حضور خود از این فرصت خاص نهایت استفاده را ببرند.

وی تصریح کرد: مرزبانی استان از ابتدا تاکنون بیش از 100 شهید را تقدیم انقلاب و نظام کرده است که 54 تن از این شهدا از خراسان جنوبی بوده اند.

لازم به ذکر است شهید گمنام در سال 1365 در عملیات کربلای چهار در جزیره ام‌الرصاص به درجه رفیع شهادت نائل گشته و دو روز پیش به همراه پیکر شهید تازه شناسائی شده شهید دهقانی از شهرستان سربیشه وارد خراسان جنوبی شده است.

مراسم وداع با این شهید وارسته ساعت7:30 الی 10 صبح روز نهم مرداد ماه در مسجد امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود و پس از آن در ستاد فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی به خاک سپرده می شود.

انتهای پیام/

نظر شما