دبیر هیأت ورزش روستایی خراسان جنوبی خبر داد

رقابت ورزشکاران خراسان جنوبی در جشنواره بازی‌های بومی و محلی کشور

۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۳:۳۵:۰۴
کد خبر: ۴۳۷۷۷۲
رقابت ورزشکاران خراسان جنوبی در جشنواره بازی‌های بومی و محلی کشور
دبیر هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی خراسان جنوبی گفت: در هفتمین جشنواره فرهنگی ورزشی و مسابقات بازی‌های بومی و محلی بسیجیان کشور، ورزشکاران استان در هشت رشته هنرنمایی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، علیرضا چاجی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در هفتمین جشنواره فرهنگی و ورزشی و بازی‌های بومی و محلی بسیجیان کشور به میزبانی اصفهان برگزاری می شود، اظهار داشت: این جشنواره فرهنگی ورزشی با شرکت بیش‌ از 500 ورزشکار و گروه موسیقی سنتی کشور در هشت رشته ورزشی از ششم تا نهم مردادماه جاری برگزار می شود.

وی ادامه داد: تیم 15 نفره ورزشکاران خراسان جنوبی در سه رشته اصلی بومی محلی هفت‌سنگ، دال‌پلان و کشتی محلی با رقیبان کشوری خود به رقابت می‌پردازند و در مسابقات رشته‌های طناب‌کشی، مچ اندازی، پرتاب وزنه، لی‌لی و پرش طول نیز به میدان می‌روند.

دبیر هیات ورزش روستایی خراسان جنوبی افزود: روح الله دهقان زاده، حسین نصیرپور، علی کوهنورد، جواد جنگی و محمد قاسمی اعضای تیم هفت‌سنگ خراسان جنوبی هستند که در مسابقات بومی محلی ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی کشور با گردن آویز برنز بر سکوی سوم رقابت‌ها ایستادند.

چاجی ادامه داد: محمد صفرپور، رضا جنگی و حسن زبده در رشته دال‌پلان هفتمین جشنواره فرهنگی و ورزشی و مسابقات بازی‌های بومی و محلی بسیجیان کشور به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه در رشته کشتی بومی محلی این ماراتن ملی حسین شوقی، مهدی زابلی و مهدی صفرپور به نمایندگی از خراسان جنوبی روی تشک در مقابل حریفان کشوری خود هنرنمایی می‌کنند، گفت: تیم بومی و محلی بانوان خراسان جنوبی نیز برای نخستین‌بار در شش رشته ورزشی 15 مردادماه جاری راهی کردستان می‌شوند تا در چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان بسیجی کشور در مقابل ورزشکاران بنام استان‌ها در کسب مدال‌های رنگی این رقابت‌ها شانس خود را امتحان کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز