در مسابقه بین‌المللی نقاشی و پوستر اسپانیا

عضو کانون پرورش فکری بشرویه دیپلم افتخار گرفت

۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۹:۵۹:۱۱
کد خبر: ۴۳۸۱۹۱
عضو کانون پرورش فکری بشرویه دیپلم افتخار گرفت
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: عضو هفت ساله کانون پرورش فکری بشرویه موفق به کسب دیپلم افتخار در مسابقه بین‌المللی نقاشی و پوستر اسپانیا شد.

طاهره حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در بیرجند، اظهار داشت: یکی از اعضای این کانون در مسابقه بین‌المللی نقاشی موفق به کسب دیپلم افتخار شد.

وی افزود: اثر هنری امیر حسین قدیری توجه داوران مسابقه بین‌المللی بنیاد صلح و همکاری اسپانیا- 2015 را به خود جلب کرد و سبب شد تا دیپلم افتخار به این عضو هفت ساله مرکز فرهنگی هنری بشرویه تعلق بگیرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: به این مسابقه 2 هزار و 652 اثر از 37 کشور جهان ارسال شده بود.

حمیدی بیان داشت: با اعلام مسابقه نقاشی و پوستر بنیاد صلح و همکاری اسپانیا- 2015، کودکان و نوجوانان ایران 96 اثر به این مسابقه ارسال کردند.

وی اضافه کرد: مسابقه بین‌المللی نقاشی و پوستر بنیاد صلح و همکاری اسپانیا 2015 ویژه کودکان و نوجوانان 7 تا 15 سال برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی موضوع این مسابقه بین‌المللی را فن‌آوری در خدمت صلح اعلام کرد و گفت: اعضای مراکز فرهنگی هنری سه گانه بیرجند و بشرویه در این رقابت هنری شرکت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز