همزمان با ۱۸ مرداد

اختتامیه جشنواره نقاشی‌خط و حروف‌نگاری رضوی در بیرجند برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۱:۴۲:۲۶
کد خبر: ۴۳۸۹۱۸
اختتامیه جشنواره نقاشی‌خط و حروف‌نگاری رضوی در بیرجند برگزار می‌شود
معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: اختتامیه جشنواره نقاشی‌خط و حروف‌نگاری رضوی همزمان با 18 مرداد در بیرجند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، به نقل از ستاد خبری پنجمین جشنواره نقاشی‌خط و حروف نگاری رضوی، سیدعلی زمزم، اظهار داشت: پنجمین جشنواره ملی نقاشی‌خط و حروف نگاری رضوی از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) به میزبانی خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اختتامیه این جشنواره همزمان با 18 مرداد در بیرجند برگزار می شود،‌ افزود: 271 اثر از 99 هنرمند کشور به دبیرخانه پنجمین جشنواره نقاشیخط و حروف نگاری رضوی ارسال شده است که از این تعداد 149 اثر در بخش نقاشی‌خط و 122 اثر در بخش حروف نگاری است.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: تلاش می‌شود که کتاب "کرشمه وصال 5" که حاوی 21 اثر برتر این جشنواره در بخش نقاشیخط و 20 اثر فاخر در بخش حروف نگاری است،‌ تا پایان مردادماه چاپ شود.

وی با بیان اینکه داوری مرحله دوم آثار برگزیده همزمان با 18 مردادماه، ‌توسط داوران به صورت حضوری انجام می‌شود، گفت: بعد از مشخص شدن نفرات نخست تا پنجم،‌ عملیات تدوین کتاب آغاز می‌شود و تلاش می‌کنیم که تا پایان مردادماه این کتاب چاپ شود.

زمزم خاطرنشان کرد: پیام مسؤولان عالی رتبه کشور و استان در رابطه با جشنواره نقاشیخط و حروف نگاری رضوی نیز در ابتدای این کتاب چاپ خواهد شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز