مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی:

اختصاص ۵۷ میلیارد ریال صرف پیشگیری از بیماریها

۱۳۹۵/۰۵/۱۱ - ۱۱:۲۵:۴۲
کد خبر: ۴۳۹۳۷۶
اختصاص ۵۷ میلیارد ریال صرف پیشگیری از بیماریها
مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: طی سال مالی گذشته بیش از ۵۷ میلیارد ریال برای پیشگیری از بیماری های دامی و مشترک بین انسان و دام هزینه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند و به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی، علیرضا رفیعی پوراظهارکرد: این مبلغ از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

وی افزود: بخشی از این اعتبار صرف خرید انواع واکسن برای پیشگیری از بیماری های واگیر دامی و بیماری های مشترک بین انسان و دام و همچنین خرید سموم و تجهیزات فنی و آزمایشگاهی شده که با هدف مبارزه با عوامل بیماری زا انجام شده است.

وی با بیان اینکه تخصیص اعتبارات ملی همچون سنوات گذشته ادامه دارد، تاکید کرد: برای بهبود اقدامات پیشگیرانه نیازمند ۲۰ الی ۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی هستیم.

به گفته وی اکیپ های فنی سیار دامپزشکی هر روز با عزیمت به روستاها و مناطق دور افتاده مرزی دام های سبک و سنگین را علیه انواع بیماری ها واکسینه می کنند تا زمینه بهداشت دام و طیور و امنیت غذایی مردم فراهم شود.

مدیرکل دامپزشکی استان خراسان جنوبی عنوان کرد: تحقق صددرصدی این برنامه ها نیازمند اعتبارات استانی به عنوان مکمل اعتبارات ملی است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز