شهردار اسدیه:

افتتاح دو معبر در شهر اسدیه/ بداخلاقی‌های فضای مجازی را به خدا واگذار می‌کنم

۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۰۷:۱۵:۲۲
کد خبر: ۴۴۱۹۲۰
افتتاح دو معبر در شهر اسدیه/ بداخلاقی‌های فضای مجازی را به خدا واگذار می‌کنم
شهردار اسدیه، گفت: در هفته دولت دو معبر به مساحت 10 هزار متر مربع افتتاح خواهد شد در حالی که این پروژه قبل از تامین اعتبار و از محل پیش‌بینی اعتبارات سال 95 احداث شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، پس از انتصاب ناگهانی چند تن از فرمانداران و بخشداران خراسان جنوبی از سوی استاندار، موجی از اعتراضات در استان به راه افتاد.

استاندار خراسان جنوبی به دنبال شفاف‌سازی این تغییرات ناگهانی، علت آن را عدم سکونت فرمانداران و بخشداران در محل خدمت دانست چرا که وی معتقد است این ابلاغ دولت از سال 92 بر زمین مانده و در حالی اجرایی نشده که این موضوع سبب نارضایتی مردم، عدم تمرکز بر حل مشکلات محل خدمت و ضایع شدن بیت‌المال می‌شود.

چندی است در شبکه‌های مجازی در واکنش نسبت به سخنان استاندار، موجی علیه برخی مدیران به ویژه شهرداران به راه افتاده است و مردم به رفت و آمد برخی شهرداران اعتراض کرده‌اند.

از این رو خبرنگار برنا بر آن شد تا با یکی از مدیران که گویا قربانی شایعات شده‌اند، گفتگو داشته باشد.

رضا آدینه در رابطه با شایعاتی مبنی بر رفت‌ وآمد روزانه وی به مرکز استان به دلیل عدم سکونت در شهر اسدیه، گفت: در این خصوص شهروندان و امام جمعه شهر اسدیه هر روز شاهد حضور بنده در نماز جماعت صبح هستند و این خود گواهی بر حضور بنده در طول هفته در این شهر است.

وی افزود: برخی مدعی رفت‌ وآمد روزانه بنده با خودروی دولتی به محل زندگی‌ام هستند، که در این مورد نیز باید گفت از سال 87 تا به امروز یعنی مدت 99 ماه در شهرداری اسدیه مشغول به خدمت هستم و زمانی که در مرکز استان جلسه‌ای باشد در طول روز با خودروی دولتی رفت‌ وآمد می‌کنم.

شهردار اسدیه گفت: بد اخلاقی‌های اخیر در فضای مجازی برای تمامی مسئولان وجود دارد که وظیفه مسئولان در این رابطه صبوری است.

آدینه با اشاره به اقدامات شاخص شهرداری، بیان داشت: تفکیک آب شرب از فضای سبز یکی از اقدامات شاخصی است که در اسدیه انجام شده به طوری که بیشتر انشعابات آب شرب از فضای سبز جدا شده است.

وی افزود: پیگیری اخذ زمین خارج از حریم شهر برای ساماندهی دامداران سطح شهر به طوری که این اقدام سبب شده که در کارگروه سلامت استانداری در سال‌های اخیر، شهر اسدیه جزو شهرهایی باشد که کاهش بیماری مشترک انسان و دام را داشته است.

شهردار اسدیه افزود: ایجاد جاده سلامت به طول تقریبی سه کیلومتر و کاشت تقریبا 3000 درخت توت مثمر پیوندی با آبیاری نوین قطره‌ای، احداث سالن چند منظوره مدیریت بحران، پیگیری احداث گلزار شهدا و پیگیری و ساماندهی گلزار شهدای گمنام از دیگر اقدامات است.

آدینه اذعان داشت: آسفالت معابر به مساحت تقریبی 300 هزار متر مربع، پیگیری ساماندهی یکشنبه بازار  و احداث وضوخانه مردانه و زنانه در این مکان، تجهیز شهرداری به ماشین‌آلات عمرانی سنگین مانند گریدر، لودر، بیل مکانیکی، کامیون حمل زباله، خودروی آتش نشانی، غلتک، قیر پاش، مینی لودر، پیگیری پروانه بهره‌برداری کارخانه آسفالت و پیگیری اخذ گواهی استاندارد از اداره‌کل استاندارد استان برای کارخانه آسفالت که در دست اقدام است، پیگیری خرید چهار مجموعه بازی برای بوستان‌های داخل شهر و نورپردازی میدان ورودی شهر از دیگر اقدامات است.

وی ادامه داد: با توجه مشکلات کم‌آبی و نظریه کارشناسان، توسعه فضای سبز به صورت هدفمند در حال انجام است تا در آینده مشکلات کم‌آبی بیشتر نشود.

شهردار اسدیه تصریح کرد: در هفته دولت امسال، دو معبر به مساحت 10 هزارمتر مربع در اسدیه احداث می‌شود که قبل از تامین اعتبار و از محل اعتبارات سال 95 افتتاح خواهد شد.

آدینه در رابطه با برخی شایعات در مورد کم‌کاری شهرداری اسدیه، گفت: با توجه به اعتبارات تخصیصی از سوی وزارت کشور تاکنون خدمات بیش از اعتبار تخصیص یافته ارائه شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همان‌طور که مردم از شهرداری‌ها انتظار خدمات شهری دارند، شهرداری نیز در پرداخت عوارض به موقع از شهروندان و مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز