جانشین پلیس راه خراسان جنوبی خبر داد

وقوع ۵۰ درصد تصادف های برون شهری در راه های روستایی

۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۹:۱۶:۱۴
کد خبر: ۴۴۲۴۱۲
وقوع ۵۰ درصد تصادف های برون شهری در راه های روستایی
جانشین پلیس راه خراسان جنوبی از وقوع 50 درصد تصادف های فوتی و جرحی هفته گذشته در محورهای روستایی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، سرهنگ علی نیک مرد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هفته گذشته 23 فقره تصادف در محورهای برون شهری استان به وقوع پیوسته است، اظهار داشت: در این سوانح رانندگی در 2 فقره تصادف، مرگ 2 نفر رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه 16 فقره تصادف جرحی با 32 مجروح و 5 فقره تصادف خساراتی هم در این مدت رخ داده است، گفت: 50 درصد تصادف های فوتی و جرحی این بازه زمانی در محورهای روستایی رخ داده است.

جانشین پلیس راه خراسان جنوبی به اشاره به  اینکه واژگونی وسایل نقلیه با 33 درصد رکوردار شکل برخوردها در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی است، افزود: بیشترین ساعت تصادف های هفته گذشته 16 تا 20 شب بوده که 39 درصد تصادف ها را در بر می گیرد.

نیک مرد با بیان این که تخطی از سرعت با 28 درصد و توجه نکردن به جلو با 22 درصد از مهمترین علل تصادف های 7 روز گذشته بوده است، ادامه داد: سواری ها با 67 درصد بیشترین مقصران سوانح رانندگی هفته گذشته را تشکیل می دهند.

جانشین پلیس راه خراسان جنوبی تصریح کرد: در این مدت  9 هزار و 276 فقره تخلف در جاده های استان کنترل و منجر به جریمه شده که از این تعداد 4 هزار و 432 فقره حادثه ساز بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز