به بهانه روز خبرنگار

مسابقات تیراندازی خبرنگاران خراسان جنوبی برگزار شد

۱۳۹۵/۰۵/۲۰ - ۰۹:۱۶:۱۹
کد خبر: ۴۴۳۵۵۲
مسابقات تیراندازی خبرنگاران خراسان جنوبی برگزار شد
مسابقات تیراندازی ویژه خبرنگاران مرکز استان خراسان جنوبی و به بهانه روز خبرنگار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، مسابقه تیراندازی جشنواره مطبوعات و رسانه با حضور خبرنگاران در دو بخش بانوان و آقایان در محل کانون فرهنگی ورزشی بسیج بیرجند برگزار شد.

مسؤول برگزاری مسابقه تیراندازی خبرنگاران بسیج رسانه خراسان جنوبی در این مسابقات اظهار داشت: افزایش نشاط و شادابی بین خبرنگاران و همچنین اجرای برنامه های جذاب به منظور افزایش روحیه هم‌گرایی بین فعالان رسانه استان از جمله اهداف این مسابقات بوده است.

عادل اربابی با بیان اینکه ۲۰ نفر از آقایان خبرنگار و ۲۳ نفر از بانوان خبرنگار در مسابقات شرکت کردند، افزود: شرکت کنندگان از هفته نامه آوای جوان، روزنامه بیرجندامروز، خبرگزاری فارس، خبرگزاری شبستان، مهرمشرق، پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، پایگاه خبری سمعک نیوز، باشگاه خبرنگاران جوان و پایگاه خبری بیرجندرسا بودند.

وی با اشاره به نفرات برتر در بخش بانوان، گفت: مرضیه موحدیان با امتیاز ۵۸ از هفته نامه آوای جوان رتبه نخست، فاطمه زهرا باقری با امتیاز ۵۶ از خبرگزاری فارس رتبه دوم و فاطمه حمیدیان فر با امتیاز ۵۵ از باشگاه خبرنگاران جوان رتبه سوم مسابقات را کسب کردند.

مسؤول برگزاری مسابقه تیراندازی خبرنگاران بسیج رسانه خراسان جنوبی با اشاره به نفرات برتر در بخش آقایان، تصریح کرد: ابوالفضل طالبی با امتیاز ۶۶ از پایگاه خبری تحلیلی خاورستان رتبه نخست، سید مصطفی موسوی نژاد با امتیاز ۶۳ از پایگاه خبری سمعک نیوز و سید حمید حسینی با امتیاز ۶۱ از پایگاه خبری بیرجندرسا رتبه سوم مسابقات را کسب کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز