مدیرکل‌ زندان‌های‌ خراسان‌ جنوبی خبر داد:

فعالیت ۲۴ روحانی در زندان های خراسان جنوبی

۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۲:۲۲
کد خبر: ۴۴۸۵۰۰
فعالیت ۲۴ روحانی در زندان های خراسان جنوبی
مدیر کل‌ زندان‌های‌ خراسان‌‌ جنوبی‌ با بیان اینکه تربیت‌ و اصلاح‌ زندانیان‌ در راستای کار فرهنگی‌ در جامعه‌ موثر است، گفت: توانستیم با تلاش‌ و کار فرهنگی‌ و با حضور 24 روحانی آمار زندانیان‌ را کاهش‌ دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، محمد علی‌ اربابی‌ در دیدار با نماینده‌ ولی‌فقیه در خراسان جنوبی٬‌ اظهار داشت: آمار زندانیان‌ با انجام‌ کلاس‌های‌ اصلاحی‌ و تربیتی‌ کم‌ شده‌ که‌ با این‌ کار به‌ آغوش‌ جامعه‌‌ با تغییر برگردند.

وی‌ با بیان اینکه سه‌هزار و 152‌ نفر در زندان‌های‌ خراسان‌جنوبی‌ محکوم‌اند که‌ با تلاش‌ و کار فرهنگی‌ توانستیم‌ آمار زندانیان‌ را کاهش‌ دهیم، افزود: فضای‌ زندان‌ بطوری‌ گردآوری‌ شده‌ که‌ زندانیان‌ هیچ‌گونه‌ دغدغه‌ای‌ ندارند.

مدیرکل‌ زندان‌های‌ خراسان‌ جنوبی‌ ادامه داد:‌ یکی‌ از مجموعه‌های‌ سالم‌ از لحاظ‌ عملکرد و فکری‌ اداره‌ زندان‌ها بوده‌ که‌ هیچ‌گونه‌ مسائل‌ سیاسی‌ را‌ به‌ اداره‌ راه‌ نداده‌ است.

وی با بیان اینکه بیش‌ از 95‌ درصد همکاران‌ جزو بسیج‌ هستند‌ که‌ با افتخار لباس‌ بسیج‌ را پوشیده‌اند، افزود: تعداد 24 روحانی‌ در زندان‌ها در راستای کار فرهنگی‌ فعالیت‌ خود را به‌ زندانیان‌ ارائه‌ می‌دهند.

اربابی با بیان اینکه در همه زندان‌های‌ استان‌ نمازهای پنج‌گانه‌ به جماعت خوانده‌ می‌شود، خاطرنشان کرد: پشتکار افراد در اداره‌ زندان‌ها توانسته‌ الگویی‌ برای‌ کمک‌ به زندانیان‌ باشد. 

مدیرکل‌ زندان‌های‌ خراسان‌ جنوبی‌ افزود: تربیت‌ و اصلاح‌ زندانیان‌ در راستای کار فرهنگی‌ در جامعه‌ موثر است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز