در نخستین روز از هفته دولت:

کلنگ ساخت چهارمین مرکز فرهنگی هنری بیرجند به زمین زده شد

۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۸:۲۷:۲۷
کد خبر: ۴۴۹۸۱۱
کلنگ ساخت چهارمین مرکز فرهنگی هنری بیرجند به زمین زده شد
چهارمین مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان بیرجند در منطقه مهر شهر با حضور فرماندار و شهردار و جمعی از مدیران این شهرستان کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، طاهره حمیدی در حاشیه این مراسم، اظهار داشت: کانون فرصتی مناسب برای کشف توانمندی‌ها و استعداد و مهارت آموزی است.

وی با بیان اینکه  42 فعالیت فرهنگی و هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان در این مراکز پیش بینی شده است،افزود: نام دیگر کانون خانه مهربانی است تا همدلی و صمیمیت را کودکان و نوجوانان در کنار یکدیگر تجربه کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در استان 12 مرکز ثابت و 3 کتابخانه سیار فعال روستایی و شهری وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه 8 مجوز مرکز سیار برای استان گرفته شده تا خدمات رسانی به مناطق روستایی و عشایری داشته باشیم، بیان کرد: اخیرا کتابخانه مراکز کانون های استان به 20 هزار جلد کتاب تجهیز شده است.

حمیدی با اشاره به کلنگ زنی پروژه احداث کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مهرشهر بیرجند، اظهار داشت: این پروژه در زمینی به وسعت یک هزار و 700 متر مربع احداث می شود.

وی افزود: این پروژه با 700 متر زیربنا و با اعتبارات تملک دارایی شهرستان بیرجند ساخته می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی یادآور شد: 160 میلیون تومان اعتبار اولیه برای ساخت این مرکز فرهنگی در نظر گرفته شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با ساخت این مرکز تا سه سال آینده کودکان و نوجوانان مهرشهر از خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهره مند می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز