در خراسان جنوبی

مسابقات ورزش زورخانه‌ای نوجوانان کشور آغاز شد

۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۹:۵۹:۵۲
کد خبر: ۴۵۰۰۴۵
مسابقات ورزش زورخانه‌ای نوجوانان کشور آغاز شد
رئیس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان جنوبی گفت: مسابقات ورزش زورخانه‌ای قهرمانی نوجوانان کشور از امروز در خراسان جنوبی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، مهدی قمری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات ورزش زورخانه‌ای قهرمانی نوجوانان کشور با حضور 18 استان از امروز در خراسان جنوبی آغاز شد.

وی با بیان اینکه در واقع همه استان‌های مدعی در این رشته در این مسابقات حضور دارند، افزود: استان‌هایی مانند کهکیلویه و بویر احمد، هرمزگان، کردستان، کرمانشاه، مازندران و تهران با وجود بعد مسافت به خراسان جنوبی آمده‌اند.

رئیس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان جنوبی بیان داشت: میزبانی رقابت‌های این رده سنی برای نخستین‌بار در استان صورت می‌گیرد.

قمری تصریح کرد: خراسان جنوبی در رده سنی نوجوانان نیز مانند بزرگسالان یکی از مدعیان اصلی در سطح کشور است که این خود سبب استقبال خوب استان‌های مختلف از این رقابت‌ها شده است.

وی بیان داشت: تیم نوجوانان خراسان جنوبی در سال 86 عنوان قهرمانی کشور را کسب کرده است و در رقابت‌های دانش‌آموزی سال قبل نیز در جایگاه سوم کشور قرار گرفت.

رئیس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز تیم‌ها وارد بیرجند می‌شوند، افزود: این رقابت‌ها به صورت رسمی از صبح پنجشنبه با حضور 184 ورزشکار در قالب 18 تیم در زورخانه موسی بن جعفر (ع) شهرستان بیرجند برگزار می‌شود.

قمری یادآور شد: باستانی‌کاران نوجوان در رشته‌های تیمی، هنرهای فردی، مرشدی و میانداری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز