معاون امور جوانان ورزش و جوانان خراسان جنوبی:

سمن‌ها به باور معضلات اجتماعی رسیده‌اند/نقش آگاهی‌بخشی سمن‌ها بی‌بدیل است

۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۰۹:۲۲
کد خبر: ۴۵۰۶۲۵
سمن‌ها به باور معضلات اجتماعی رسیده‌اند/نقش آگاهی‌بخشی سمن‌ها بی‌بدیل است
معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: سازمان‌های مردم نهاد گاهی زودتر از مسؤولان به باور معضلات جامعه می‌رسند بنابراین باید به مسؤولان آگاهی دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، مهدی قناد صبح امروز در همایش هم‌افزایی سازمان‌های مردم نهاد کشور در بیرجند، اظهار داشت: برخی از مسائل مورد غفلت مسؤولان قرار دارد و نقش سازمان‌های مردم نهاد در این راستا مهم جلوه می‌کند.

وی افزود: سازمان‌های مردم نهاد مدل کار خود را پذیرفته‌اند و به این درک رسیده‌اند که یک مسأله اجتماعی به وجود آمده و باید برای آن کاری کرد.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: سازمان‌های مردم نهاد گاهی زودتر از مسؤولان به باور معضلات جامعه می‌رسند بنابراین باید به مسؤولان آگاهی دهند.

قناد ضمن اعلام رضایت خود از همایش سه روزه هم‌‌افزایی سازمان‌های مردم نهاد کشور در بیرجند، گفت: تعامل و ارتباطاتی که در این دوره‌های آموزشی شکل می‌گیرد نکات ارزشمندی دارد که برای استفاده دغدغه‌مندان بسیار مفید است.

وی یادآور شد: اینکه سازمان‌های مردم نهاد در دست جوانان است، اقدامی بسیار ارزنده است چراکه تلاش نیروی جوان کاراتر و اثرگذارتر است.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: کشور ایران در حوزه آسیب‌ها ضعیف عمل کرده است چراکه آمار روز به روز رو به افزایش است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز