مدیرعامل مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی خبرداد:

۱۰ سمن ملی در حوزه سلامت در خراسان جنوبی افتتاح خواهد شد

۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۸:۵۱:۰۵
کد خبر: ۴۷۶۳۴۷
۱۰ سمن ملی در حوزه سلامت در خراسان جنوبی افتتاح خواهد شد
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی از افتتاح 10 سمن ملی در حوزه سلامت در سطح استان طی آینده نزدیک خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سید محمود حسینی امروز (9 آبان ماه) در دیدار تشکل‌های اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد با استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر سمن‌های فعال در حوزه سلامت در استان 2 تا 3 سمن است، اظهار کرد: مقرر شده تا 10 سمن ملی در این حوزه نیز افتتاح و راه‌اندازی شود که این امر نیازمند همکاری لازم برای تسریع در دریافت مجوزها است. 

وی تاکید کرد: مجمع خیرین سلامت در استان کارهای بزرگی انجام داده که بزرگترین این اقدامات ایجاد مرکزی درمانی برای بیمارن سرطانی بوده است.

نماینده سازمان های مردم نهاد حوزه سلامت با اشاره به اینکه مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی استان در حال احداث است افزود: این مرکز به همت اعضا مجمع و کمک مردم احداث آن شروع شده و با توجه به خاص بودن آن هزینه های بالایی دارد.

حسینی تاکیدکرد: هزاران بیمار سرطانی در این استان چشم انتظار احداث این مرکز بوده که تحقق این امر نیازمند کمک مسئولین، نگاه ویژه آنها و تحقق قول‌های داده شده در این حوزه است.

وی با اشاره به اینکه حمایت از سازمان‌های مردم نهاد از اهداف استانداری است، اظهارکرد: این مجمع بیش از 20 میلیارد تومان طی 4 تا 5 سال فعالیت در حوزه سلامت کمک کرده است.

 

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان با اشاره به اینکه مرکز شیمی‌درمانی استان پیشرفت 99 درصدی داشته خاطرنشان کرد: کمک شود تا شاهد افتتاح بزرگترین مرکز شیمی‌درمانی در استان باشیم و این امر با دست خالی امکان‌پذیر نخواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز