آخرین مهلت شرکت در جشنواره نماز، قرآن و عترت در رسانه‌های خراسان‌جنوبی

۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۲:۰۹:۱۶
کد خبر: ۴۷۶۵۱۳
آخرین مهلت شرکت در جشنواره نماز، قرآن و عترت در رسانه‌های خراسان‌جنوبی
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه 30 آبان آخرین مهلت شرکت در جشنواره نماز، قرآن و عترت در رسانه‌های خراسان‌جنوبی است، گفت: حمایت از تولید آثار با موضوع نماز، قرآن و عترت، عفاف و حجاب از جمله از اهداف برگزاری این جشنواره است.

به گزارش خبرگزاری برنا، عباسعلی بهاری امروز(10 آبان ماه) در نشست خبری گفت: اختتامیه جشنواره نماز، قرآن و عترت در مطبوعات و رسانه‌های خراسان‌جنوبی در هفته قرآن و عترت خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 30 آبان آخرین مهلت شرکت در این جشنواره است، اظهار کرد: حمایت از تولید آثار با موضوع نماز، قرآن و عترت، عفاف و حجاب، افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوای مذهبی مطبوعات استان و کمک به افزایش کیفی آثار منتشر شده با موضوع نماز، قرآن و عترت، عفاف و حجاب در رسانه‌های محلی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: متقاضیان می‌توانند در هر دو بخش گزارش و خبر و در هربخش الزاما با سه اثر در جشنواره شرکت کنند و آثار فاقد نام نویسنده و یا دارای نام نویسنده مستعار باید به تأیید (مهر و امضا) مدیر مسئول نشریه یا خبرگزاری و پایگاه خبری رسیده باشد.

بهاری ادامه داد: ارسال اثر به جشنواره صرفاً از طریق سامانه تخصصی جشنواره مطبوعات به نشانیwww. pressfestival.ir  امکان‌پذیر است و در هر یک از رشته‌های جشنواره سه نفر به عنوان نفرات اول تا سوم برگزیده می‌شوند.

وی یادآور شد: لازم به ذکر است که فقط رسانه‌های دارای پروانه فعالیت از هیات نظارت بر مطبوعات اجازه شرکت در جشنواره را دارند.

 

نظر شما