مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی:

۵۰ چاه غیرمجاز آب خراسان جنوبی مسدود شد

۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۸:۲۳:۰۸
کد خبر: ۴۷۷۴۳۴
۵۰ چاه غیرمجاز آب خراسان جنوبی مسدود شد
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی با اشاره به وجود ۱۹۵ چاه آب بدون پروانه در استان، گفت: تاکنون ۵۰ مورد چاه های بدون پروانه استان پر و غیر فعال شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا،حسین امامی : در حال حاضر ۱۹۵ حلقه چاه فاقد پروانه در استان داریم که باید  طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان امسال تمامی این چاه ها تعیین تکلیف شوند.

وی بیان کرد: از این تعداد تاکنون برای ۱۵۵ چاه پرونده تکمیل و ۱۰۸ مورد در کمیسیون صدور پروانه مطرح شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی همچنین از طرح ۲۸ پرونده در کمیسیون آب زیرزمینی خبر داد و گفت: برای هفت مورد نیز اجرای حکم انسداد انجام شده است.

 امامی با بیان اینکه تاکنون ۵۰ مورد چاه های بدون پروانه استان پر و غیر فعال شده است، بیان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان آبان ماه امسال باید پرونده ۴۰ مورد چاه باقیمانده نیز تکمیل و به کمیسیون ارسال شود.

وی همچنین به نصب کنتور هوشمند بر روی چاه های کشاورزی برقی استان اشاره کرد و گفت: در فاز نخست این طرح تا پایان آبان ماه ۱۰۰ دستگاه کنتور فهام با اعتبار پنج میلیارد ریالخریداری و نصب می شود.

۱۹۰۰ چاه کشاورزی برقی به کنتور هوشمند تجهیز می شوند

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی ادامه داد: در فاز دوم نیز تا پایان امسال ۲۵۰ کنتور هوشمند با هزینه شرکت آب منطقه ای خریداری و توسط شرکت توزیع استان نیز نصب خواهد شد.

امامی همچنین از نصب تعداد ۵۲۲ دستگاه کنتور حجمی هوشمند بر روی چاه های کشاورزی استان تا پایان امسال خبر داد و افزود: از این تعداد ۳۵۰ دستگاه برای چاه های برقی و ۱۷۲ مورد نیز برای چاه های دیزلی خواهد بود.

وی با بیان اینکه اسناد مناقصه جهت خرید و نصب ۳۵۰ کنتور چاه های برقی تهیه شده و در مرحله برگزاری مناقصه قرار دارد، عنوان کرد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح ۲۵ میلیارد ریال است.

به گفته مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی در سال جاری ۱۸ میلیارد ریال برای نصب کنتور هوشمند بر روی چاه های کشاورزی استان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه تاکنون کنتور هوشمند بر روی یک هزار و ۶۰۲ چاه کشاورزی استان نصب شده است، پیش بینی می شود این رقم تا پایان امسال به یک هزار و ۹۱۷ مورد برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز