رئیس اتاق بازرگانی بیرجند:

حل مشکلات واحدهای تولیدی خراسان جنوبی نیازمند گام های عملی است

۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۸:۲۴:۵۲
کد خبر: ۴۷۷۴۳۷
حل مشکلات واحدهای تولیدی خراسان جنوبی نیازمند گام های عملی است
رئیس اتاق بازرگانی بیرجند با اشاره به اینکه مشکلات بخش تولید با شعار دادن حل نخواهد شد، گفت: باید در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی خراسان جنوبی گام های عملی برداشته شود.

به  گزارش خبرگزاری برنا، محسن احتشام بعدازظهر سه شنبه در جلسه رفع موانع تولید مشکلات واحدهای تولیدی با ادارات مالیاتی استان اظهار کرد: کارآفرینان باید رعایت موازین قانونی را داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید مسائل و قوانین مربوط به تولیدکنندگان و کارآفرینان شفاف باشد، بیان کرد: هرچه شفافیت در عملکرد بهتر باشد، اظهارنظرهای منصفانه تری خواهیم داشت.

احتشام سرمایه گذاری و اشتغال را یکی از دغدغه های مهم همه مسئولان دانست و افزود: باید همه دستگاه ها اعم از خصوصی و دولتی در راستای رفع این معضل تلاش کنند.

رئیس اتاق بازرگانی بیرجند اظهار کرد: بسیاری از سرمایه گذاران و صنعت گران به دعوت مسئولان و با نگاه اجتماعی نه اقتصادی برای مشارکت و محرومیت زدایی و اشتغال استان سرمایه گذاری کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید نگاهی اقنضائی به استان محروم خراسان جنوبی داشته باشد، بیان کرد: انتظار می رود به سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی استان توجه ویژه شود.

احتشام ادامه داد: همچنین باید توان و تلاش های خود را در راستای ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاران عملی کنیم.

وی افزود: در حال حاضر بخشی از واحدهای تولیدی دچار مشکلات مالیاتی هستند که با مساعدت سازمان امورمالیاتی خراسان جنوبی قول رفع آن داده شد.

رئیس اتاق بازرگانی بیرجند با بیان اینکه خراسان جنوبی نیاز به سرمایه گذاری دارد، گفت: باید تلاش کنیم که در این زمینه به رتبه های برتر کشوری برسیم.

وی با اشاره به شعار سال جاری، بیان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی باید به طورعملیاتی به آن پرداخته شود.

احتشام با بیان اینکه همچنین باید در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی خراسان جنوبی گام های عملی برداشته شود، گفت: امید است این مشکلات رفع شود و در مورد مالیات نیز اراده سازمان امور مالیاتی کشور بر تعامل و رفع مشکلات واحدهای تولیدی است و این همکاری و مساعدت قابل تقدیر و تشکر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز