مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی خراسان جنوبی:

اورژانس خراسان جنوبی ۴۱ هزار ماموریت انجام داد

۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۰:۱۵:۵۷
کد خبر: ۴۷۷۵۳۶
اورژانس خراسان جنوبی ۴۱ هزار ماموریت انجام داد
مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی خراسان جنوبی از انجام ۴۱ هزار و ۳۸۵ ماموریت توسط اورژانس استان طی هفت ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، علی  دلخروشان صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در این ماموریت ها به۴۳ هزار و ۴۳۲ نفر خدمات فوریتهای پزشکی ارائه شد.

وی افزود: از مجموع ماموریت های انجام شده ۲۱ هزار و ۴۰۰ ماموریت شهری،۱۸ هزار و ۶۷۵  ماموریت جاده ای و یک هزار و ۳۱۰ ماموریت بین مراکز بوده است.

 وی ادامه داد: میانگین زمان رسیدن کارشناسان اورژانس به محل حادثه در ماموریت های شهری ۴.۵ و ماموریت های جاده ای ۸ دقیقه بوده است.

رئیس اورژانس خراسان جنوبی افزود: تعداد ماموریت های غیر تصادفی اورژانس در این مدت  ۳۶ هزار و ۸۵۱ مورد و ماموریت های تصادفی چهار هزار و ۵۳۴  مورد بود.

 وی عنوان کرد: طی این ماموریت ها ۲۳ هزار و ۱۲۵ نفر به به بیمارستان ها و مراکز درمانی سطح استان اعزام و ۱۰ هزار و ۵۳۳  نفر در محل درمان شدند.

دلخروشان گفت: با تلاش کارشناسان اورژانس استان از ابتدای سال ۱۱ نفر که دچار ایست قلبی تنفسی شده بودند پس از انجام عملیات احیا، قلبی ریوی پیشرفته به زندگی بازگشتند و با وضعیت مناسب از بیمارستان ترخیص شدند.

به گفته وی ۳۵ نوزاد هم با کمک کارشناسان اورژانس چشم به جهان گشودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز