معاون امور ایران مجمع تقریب مذاهب اسلامی:

دانش‌آموزان بلندگوی رهاورد انقلاب در فضای مجازی و حقیقی هستند

۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۷:۵۱:۰۴
کد خبر: ۴۷۸۴۵۹
دانش‌آموزان بلندگوی رهاورد انقلاب در فضای مجازی و حقیقی هستند
معاون امور ایران مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: در حال حاضر دانش‌آموزان در فضای مجازی و حقیقی می‌توانند به عنوان بلندگوی نظام و انقلاب نقش آفرینی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا، حجت الاسلام سید حامد علم الهدی امروز (13 آبان ماه) در راهپیمایی 13 آبان در بیرجند با اشاره به اینکه امروز روز مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی است، اظهارکرد: حکومت اسلامی امانت بزرگی بوده که امروز بر دوش شما قرار گرفته است.

وی افزود: نسل امروز دانش‌آموزانی هستند که نه قبل از انقلاب را دیده‌ و نه در دوران دفاع مقدس شاهد ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا بوده‌اند به همین دلیل یکی از بزرگترین مشکلات فرهنگی در جامعه امروز تبیین و انتقال ایثارگری‌ها و زحمات انقلاب به نسل فعلی است.

معاون امور ایران مجمع تقریب مذاهب اسلامی ادامه داد: برای این انقلاب زحمات زیادی کشیده شده و خون‌های زیادی ریخته شده و شما جوانان و نوجوانان امانت‌دار خون‌های شهدا هستید و باید این امانت را به نسل‌های آینده تحویل دهید.

علم‌الهدی تصریح کرد: دانش‌آموزان، دانشجویان و جوانان انقلاب فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سرگذاشته‌اند و در این مسیر با دست خالی در مقابل دشمن ایستادگی کرده و شکست نخورده اند.

وی با اشاره به اینکه امروز نشان دادیم با منطق صحیح با دشمنانی که دست و پنجه‌هایشان به خون جوانان ما آغشته است پای میز مذاکره می‌نشینیم و با دیپلماسی خود نشان دادیم که به عهد خود پایبند بوده‌ایم گرچه دشمن بر عهد خود نمی‌ایستند.

معاون امور ایران مجمع تقریب مذاهب اسلامی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران در عین حال که در مذاکرات ثابت قدم بود اما هرگز به وعده‌های دشمن دل خوش نکرد، چراکه امیدی به عملکرد صادقانه آمریکا نسبت به تعهداتش نداریم.

علم‌الهدی امنیت امروز کشور را به پشتوانه نیروهای نظامی و امنیتی دانست و گفت: امروز اقتدار موشک‌های نظامی و نیروهای نظامی ما در منطقه نه تنها جایگاه مهمی را برای جمهوری اسلامی پیدا کرده بلکه در مبارزه با داعش و آمریکا توانسته‌ایم ملت مظلوم عراق و سوریه را نیز حمایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز آمریکا و قدرت‌های جهانی به ضعف خود در عرصه مبارزه با جمهوری اسلامی ایران اعتراف می‌کنند، افزود: می‌بینیم که چگونه کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا در مبارزه با ایران از هم سبقت گرفته در عین حال که اعتراف می‌کنند هزینه‌هایی که تاکنون کرده‌اند بی‌نتیجه بوده است.

معاون امور ایران مجمع تقریب مذاهب اسلامی ادامه‌داد: موشک‌هایی که در عرصه رزمایش‌های جمهوری اسلامی در رسانه‌های دشمن به تصویر کشیده می‌شود توان نیروهای نظامی ما را در جهان تثبیت کرده است.

علم‌الهدی با اشاره به اینکه امروز دشمن در عرصه‌های فرهنگی به خصوص در فضای مجازی برای انحطاط جامعه ورود پیدا کرده است، ادامه‌داد: دشمن در حال حاضر بجای استفاده از تحریم‌ها و جنگ نظامی علیه ایران می‌خواهد از درون جوانان ما را بشکنند و آن ها را از اعتقاداتشان دور کنند. 

وی  خطاب به جوانان گفت: شما دانش‌آموزان به عنوان بلندگو نظام و مدافعان حرم باید با تمام توان در برابر توطئه‌های دشمن در فضای مجازی و حقیقی حضور یابید و به دشمن ثابت کنید که فرزندان و نتیجه‌های انقلاب هستید.

معاون امور ایران مجمع تقریب مذاهب اسلامی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی قرار نیست متوقف و منفعل شود، گفت: رهبری نظام نه تنها رهبر جمهوری اسلامی ایران بلکه رهبر تمامی مظلومان و مستضعفان جهان است و به همین دلیل دشمن بدنبال شکست این نظام است.

علم‌الهدی تصریح‌کرد: باید خط قرمز جمهوری اسلامی حفظ و مقام معظم رهبری به عنوان فصل مشترک همه گروه‌ها و احزاب باشند و همه حول محرو ایشان حرکت کنیم.

علم الهدی خاطر نشان کرد: هیچ گاه از دشمنی با آمریکا خسته نمی‌شویم، چراکه راه ما راه مبارزه با استکبار جهانی است و با استکبار آشتی پذیر نیستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز