تریلی تئاتر سیار کانون پرورش میهمان بچه‌های خراسان جنوبی شد

۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۰۸:۳۷:۱۳
کد خبر: ۴۷۹۴۱۱
تریلی تئاتر سیار کانون پرورش میهمان بچه‌های خراسان جنوبی شد

به گزارش خبرگزاری برنا،تریلی تئاتر سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» طی روزهای 16 الی 21 آبان 1395 میهمان بچه‌های استان خراسان جنوبی است.

در ادامه سفر پاییزی تریلی تئاتر سیار کانون، بچه‌های خضری دشت بیاض، قاین، آرین شهر، بیرجند، حاجی‌آباد، مود، نهبندان، شوسف، خوسف، دیهوک، طبس، دستگردان و عشق‌آباد طبس میزبان تریلی سیار کانون خواهند بود.

پیشکش تریلی سیار کانون پرورش به کودکان خراسان جنوبی 13 اجرای نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» به کارگردانی علی یداللهی و به نویسندگی مهدی صفاری‌نژاد و با بازیگری امیرحسین انصافی، احسان هاشمی و شاهین رمضانی به بچه های خراسان جنوبی است.

این نمایش اگرچه به قصه ضامن آهو می‌پردازد اما به دلیل ساختار روایت که با واقعه عاشورا در می‌آمیزد برای ایام محرم و صفر نیز مناسب است.

نمایش زنده عروسکی «کلاغ بلا، توپ طلا» داستان کلاغی را بیان می‌کند که عاشق طلا و اشیای براق و درخشنده است و هر شیئی را که به نظر طلایی رنگ می‌آید می‌رباید تا این که در مسیری به کبوتری بر می‌خورد و کبوتر تصمیم می‌گیرد تا نشانه بزرگ‌ترین گنبد طلا را به او بدهد.

بر اساس جدول زمان بندی پیش بینی شده، تریلی تئاتر سیار کانون اولین اجرای خود را برای بچه‌های خضری ساعت 10 صبح 16 آبان در شهر دشت بیاض انجام داد و دومین اجرا ویژه کودکان منطقه 1000 واحدی قاین ساعت 13 و  آرین شهر ساعت17:30 روز دوشنبه 17 آبان ساعت 10صبح در منطقه مهرشهر بیرجند و ساعت 15:30 بچه‌های حاجی آباد میزبان تریلی تئاتر سیار کانون می‌شوند.

در ادامه روز سه شنبه 18 آبان تریلی تئاتر سیار کانون روبه‌روی مدارس امام حسین (ع) و سماء بیرجند اجرا خواهد داشت.

همچنین بچه‌های شهرمود ساعت 15عصر  روز 18 آبان و بچه‌های نهبندان 10 صبح 19 آبان، کودکان و نوجوانان شوسف 19 آبان ساعت 11 ظهر میزبان تریلی تئاتر سیار کانون می‌شوند.

در ادامه تریلی تئاتر سیار کانون روز پنج‌شنبه 20 آبان ساعت9:30 صبح به دیدار کودکان و نوجوانان خوسف خواهد رفت و انتظار بچه‌های دیهوک نیز همان روز ساعت 15:30 به پایان می رسد و به تماشای نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» خواهند نشست.

آخرین مقصد این تریلی تئاتر سیار  شهرستان طبس خواهد بود و بچه‌های طبسی صبح جمعه 21 آبان ساعت 9 صبح میزبان این گروه نمایشی می‌شوند و پس از آن اجرای سیزدهم در عشق آباد طبس ساعت 13به سفر پاییزی این گروه نمایش پایان خواهد داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز