یک تن و ۲۴۰ کیلوگرم تریاک از بار برنج تریلی کشف شد

۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۳:۰۵:۳۳
کد خبر: ۴۷۹۴۱۶
یک تن و ۲۴۰ کیلوگرم تریاک از بار برنج تریلی کشف شد
فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف یک تن و ۲۴۰ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه تریلی حامل برنج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار مجید شجاع در ارتباط با این خبر گفت: بامداد روز جاری مأموران ایست و بازرسی علی‌آباد بیرجند در اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر هنگام کنترل و بازرسی خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: خودرو حامل بار برنج گمرکی و پلمپ شده بود که از مبدا مرزهای شرق کشور بارگیری شده و به مقصد شهرهای مرکزی کشور در حرکت بود که جهت بازرسی به داخل ایست و بازرسی هدایت و بازرسی شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: در بازرسی اولیه از خودرو مورد ممنوعه‌ای کشف نشد ولی با توجه به پلمب بودن خودرو و حالات روحی و روانی راننده و سرنشین خودرو در خصوص فک پلمپ تریلی با مقام قضایی و گمرگ خراسان جنوبی هماهنگی شد و نماینده گمرک در محل ایست و بازرسی حضور یافت.

سردار شجاع گفت: با حضور نماینده گمرک پلمپ تریلی خودرو فک و تعدادی از کیسه‌های برنج توسط مأموران جابه‌جا شد که در نهایت پس از تلاش چند ساعته پلیس تعداد 62 بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن یک تن و 240 کیلوگرم تریاک با لفافه از زیر بار برنج تریلی کشف شد.

وی تصریح کرد: در این ارتباط دو متهم دستگیر شدند و تحقیقات برای کشف و شناسایی سایر عوامل دخیل در قاچاق این محموله مواد مخدر ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز