رییس هیات هندبال خراسان جنوبی:

کناره‌گیری تیم منیزیم فردوس از رقابت‌های لیگ هندبال بدلیل مشکلات مالی

۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۰۸:۳۷:۱۵
کد خبر: ۴۸۰۳۴۰
کناره‌گیری تیم منیزیم فردوس از رقابت‌های لیگ هندبال بدلیل مشکلات مالی
رییس هیات هندبال خراسان‌جنوبی گفت: تیم هندبال منیزیم فردوس به دلیل مشکلات مالی از حضور در لیگ امسال کناره‌گیری کرده است.

به گزارش برنامجتبی شریعتی‌فر اظهارکرد: تیم هندبال منیزیم فردوس سال گذشته قهرمان لیگ برتر شد، اما بدلیل مشکلات مالی در لیگ امسال حضور نخواهند داشت، اما امتیاز این تیم در استان حفظ می‌شود.

شریعتی‌فر با اشاره به اینکه درصدی از قرارداد بازیکنان لیگ برتر متعلق به هیات‌های هر استان است، تاکیدکرد: هیات هندبال خراسان‌جنوبی در راستای کمک به تیم منیزیم از این حق خود گذشته تا کمکی به تیم برای حضور بهتر در لیگ داشته باشد.

وی با گلایه از عدم انکعاس موفقیت تیم هندبال در استان، تصریح کرد: با توجه به اینکه تیم هندبال فردوس سال گذشته قهرمان لیگ برتر شد، اما در سطح استان انعکاس خوبی از این موفقیت پخش نشد.

رییس هیات هندبال خراسان‌جنوبی یادآور شد: در سطح استان سالن استاندارد و مجموعه اقامتی و زیرساخت‌های مناسب در این زمینه در استان نداریم که در صورت ایجاد این امکانات در سایر رشته‌ها نیز می‌توانیم پیشرفت داشته باشیم.

شریعتی‌فر با اشاره به استقبال خوب هندبال دوستان فردوس از مسابقات این رشته، افزود: حضور پرشور مردم فردوس در مسابقات هندبال مورد توجه تیم‌های سایر استان‌ها قرار گرفته بود اما این درحالی است که سالن با ظرفیت مناسب برای این تماشاچیان در استان نبوده و بسیاری از هندبال دوستان پشت درهای بسته های سالن گیر می‌کردند.

 وی ادامه داد: با توجه به اینکه شبکه‌های سراسری متقاضی پخش زنده مسابقات هندبال لیگ برتر هستند، اما زیرساخت لازم برای پخش تلویزیونی در استان وجود نداشته است.

رییس هیات هندبال خراسان‌جنوبی تاکید کرد: با عملیاتی شدن و دیده شدن مسابقات هندبال در شبکه سراسری اسپانسر نیز ترغیب به حضور و حمایت مالی از این تیم‌ها می‌شوند.

شریعتی‌فر با اشاره به اینکه تحقق این امر همت استانی می‌طلبد، خاطرنشان کرد: همکاری بین دستگاهی از جمله شرکت مخابرات، صدا وسیما و مجموعه استانی و ایجاد هماهنگی، زیرساخت پخش مستقیم  را در استان نیز خواهیم داشت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز