امام جمعه بیرجند

آسیب انتخاب رئیس جمهور آمریکا را ملت آمریکا خواهد دید

۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۰۷:۵۹:۴۰
کد خبر: ۴۸۱۲۴۴
امام جمعه بیرجند به برگزاری انتخابات کشور آمریکا اشاره کرد و گفت: آسیب انتخاب رئیس جمهور آمریکا را ملت آمریکا خواهد دید.

به گزارش خبرگزاری برنا، حجت الاسلام علی رضایی ظهر امروز ( 21 آبان) در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: صداقت و راستی سی و پنجمین منزل عرفان است و ما گاهی خیال می کنیم صداقت امری عادی است و همه به راحتی و بدون هزینه ای می توانند صادق باشند اما در عمل صداقت بسیار سخت است.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی رضایی ظهر امروز ( 21 آبان) در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: صداقت و راستی سی و پنجمین منزل عرفان است و ما گاهی خیال می کنیم صداقت امری عادی است و همه به راحتی و بدون هزینه ای می توانند صادق باشند اما در عمل صداقت بسیار سخت است.

 

وی با تاکید بر اینکه صادق بودن اراده ای پولادین می خواهد، افزود: اگر می خواهیم فرشته صداقت جان ما را بگیرد باید دیو دروغ را از جان خود بیرون کنیم.

 

امام جمعه بیرجند گفت: حرص دنیاطلبی و خودخواهی و مقام دیو هستند که انسان را به دروغ وا می دارند و کسی که به دروغ متوسل می شود فروغ ندارد اما آنچه برای انسان می ماند صداقت است.

 حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه در روایت آمده دروغ هر جایی وارد شد فساد است اما اصلاح هر شیء را با صداقت می توان انجام داد.

 وی با اشاره به سالروز حمایت از بیماران کلیوی و روز جهانی دیابت، تاکید کرد: امیدواریم همه نسبت به مریض ها وظایف خود را انجام دهیم اما متاسفانه تمدن ماده گرای غرب ما را از زمین جدا کرد در حالی که باید با زمین در ارتباط باشیم و استفاده از امکانات بدون واسطه کنیم.

 امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه باید از خوردن محصولات غذایی شیمیایی پرهیز شود، ادامه داد: تمام امراض بخاطر این است که از زمین به عنوان مادر طبیعت جدا شده ایم.

وی با گرامیداشت سالروز تصویب قانون اساسی، گفت: محور قانون اساسی ولایت است و باید با از قانون کشور حمایت و آن را در جامعه گسترش دهیم تا قانون گرایی در جامعه رواج یابد و سعی شود بدون سند کسی را تخریب نکنیم.

 امام جمعه بیرجند به هفته کتاب و کتاب اشاره کرد و افزود: کتاب دوست انسان است و علم و اندیشه انسان را بالا می بر همه باید مطالعه کنند و نسبت به ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه اهتمام داشته باشند.

 حجت الاسلام رضایی سالروز آزادسازی سوسنگرد را گرامی داشت و ادامه داد: شهدا تمام ایثارگری ها را نشان دادند و امروز عزت ایران اسلامی به برکت شهدا است.

 وی به انتخابات امریکا و نتایج آن اشاره کرد و افزود: آسیب این انتخاب(ترامپ) که فردی سرمایه دار و نژادپرست و زورگو است را ملت آمریکا خواهد دید.

وی خاطرنشان کرد: باید همه برای وحدت و اتحاد جامعه اسلامی تلاش کنیم و نباید بگذاریم عوامل دشمن در داخل کشور از نقاط ضعف استفاده و اخلال ایجاد کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز