رئیس هیأت کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای خراسان جنوبی

خراسان جنوبی بر سکوی سوم رقابت‌های پهلوانی کشور ایستاد

۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۰۸:۵۹:۰۶
کد خبر: ۴۸۱۲۹۳
رئیس هیأت کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای خراسان جنوبی گفت: در مسابقات کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای قهرمانی کشور علی کیوان‌زاده در رشته مرشدی با گردن‌آویز برنز بر سکوی سوم رقابت‌ها ایستاد.

به گزارشخبرگزاری برنا؛ مهدی قمری اظهار داشت: پهلوان مردان خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی ورزش زورخانه‌ای کشور خوش درخشید.
وی افزود: در این ماراتن ملی پهلوان ورزش زورخانه‌ای خراسان جنوبی در رشته مرشدی با گردن‌آویز برنز در جایگاه سوم رشته مرشدی مسابقات قرار گرفت.

رئیس هیأت کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: محمدمهدی بهرامی نژاد از کردستان در رشته مرشدی این مسابقات قهرمان شد، علیرضا یاعلی از کردستان نایب قهرمانی را بدست آورد و علی کیوانزاده از خراسان جنوبی بر سکوی سوم رقابت‌ها ایستاد.



قمری یادآور شد: علیرضا خدابخشی، رضا کوچی، سیدپوریا نارمنجی، امیرحسین کاردان‌مقدم، امیرحسن مالکی، خشایار ایزدی، علی کیوان‌زاده، مجتبی خرم‌روز، حسین قمری، مهدی گلندی و محمد سرچاهی اعضای تیم استان در مسابقات قهرمانی کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای بودند که سرپرستی و مربیگری تیم را علی قمری و علی سنگکی برعهده داشتند.
وی خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای کشور با حضور نمایندگان 16 استان از 19 تا 22 آبان‌ماه جاری در مجموعه ورزشی شهدای نصرآباد استان استان برگزار شد و در این ماراتن ملی حدود 200 ورزشکار در رشته‌های تیمی زورخانه‌ای، هنرهای فردی و مرشدی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

نظر شما