بیرجند میزبان ۵۰۰ زائر پاکستانی اربعین می‌شود

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۰۸:۳۳:۵۷
کد خبر: ۴۸۲۷۵۸
بیرجند میزبان ۵۰۰ زائر پاکستانی اربعین می‌شود
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: پیش بینی می‌شود در اربعین امسال ۵۰۰ زائر پاکستانی وارد این شهرستان شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا،حجت‌الاسلام محسن مؤمنی‌مقدم، گفت: خراسان‌جنوبی میزبان زائران پاکستانی است که پیاده عازم زیارت اربعین هستند.

وی اظهار کرد: در خراسان‌جنوبی، نهبندان، قائن، خضری، سربیشه و بیرجند مکان‌هایی برای اسکان زائران پاکستانی در نظر گرفته و به سرگروه‌های آنان اعلام شده است و در صورت تمایل می‌توانند از این مکان‌ها استفاده کنند.

معاون فرهنگی اوقاف خراسان‌جنوبی اظهارکرد: در بیرجند امامزادگان باقریه، در نهبندان مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، در قائن هیأت جوادالائمه و خضری امام زاده عبدالله برای اسکان و استراحت زائران در نظر گرفته شده است.

مؤمنی‌مقدم ادامه داد: در صورت حضور زائران پاکستانی یکی از نیازها، کسانی است که به زبان اردو مسلط هستند و در این زمینه نیز با نمایندگی وزارت امور خارجه خراسان‌جنوبی و اداره اتباع خارجه هماهنگ شده است.

وی با بیان اینکه علما و بزرگان همواره در بیانات خود اهمیت اربعین را به جهانیان گوشزد کرده‌اند، افزود: ما نیز باید برای بزرگداشت این روز بزرگ تلاش کنیم.

معاون فرهنگی اوقاف خراسان‌جنوبی یادآور شد: تلاش خود را می‌کنیم که این مکان‌ها در طول سال و به ویژه ایامی که شوق زیارت بیشتر است در اختیار زائران دیگر کشورها قرار داده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز