فرماندار ویژه طبس :

سند راهبردی زغال‌سنگ کشور با محوریت طبس تدوین می‌شود

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۰۹:۴۰:۴۶
کد خبر: ۴۸۲۸۱۴
فرماندار ویژه طبس با اشاره به ظرفیت‌های مختلف طبس به ویژه معادن خواستار توجه ویژه ایمیدرو به پتانسیل های معدنی شهرستان طبس شد و گفت: سند راهبردی زغال‌سنگ کشور با محوریت طبس تدوین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، سید مهدی طلایی در دیدار با مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران  در تهران اظهار داشت: طبس باید تبدیل به عسلویه زغالسنگ ایران در مرکز کشور گردد.

فرماندار ویژه طبس در این دیدار که با  تاکید بر صنایع جوار معدنی به ویژه فرآوری زغال‌سنگ صورت گرفت با اشاره به ظرفیت‌های مختلف طبس به ویژه معادن خواستار توجه ویژه ایمیدرو به پتانسیل‌های معدنی شهرستان طبس شد.

جعفری در این دیدار نیز با اشاره به جلسه امروز در معاونت وزارت صنعت، معدن و تجارت در مورد تدوین سند زغال کشور و برنامه راهبردی کشور تاکید کرد: با توجه به وجود بزرگترین ذخایر زغال‌سنگ کشور و حتی خاورمیانه در طبس و عنوان مقام اولی این شهرستان به دلیل ذخیره سه میلیارد تنی این سند با تکیه بر معادن زغال‌سنگ طبس و با محوریت این شهرستان تدوین می‌شود.

در این نشست موضوعاتی از قبیل نحوه سرمایه‌گذاری، فاینانس و حضور بخش خصوصی توانمند، راه‌اندازی و استخراج پیت‌های معدنی جدید، صنایع جوار معدنی که از مهم‌ترین پیامدهای آن افزایش ظرفیت اشتغال است نیز مطرح شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز