با حضور ۴۸ هنرمند صورت می‌گیرد؛

برگزاری ورکشاپ پوسترسازی هفته قرآن و عترت در خراسان‌جنوبی

۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۸:۲۸:۵۴
کد خبر: ۴۸۳۲۱۶
برگزاری ورکشاپ پوسترسازی هفته قرآن و عترت در خراسان‌جنوبی
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: ورکشاپ پوسترسازی و نقاشی هفته قرآن و عترت در دو مرحله با حضور 45 هنرمند برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سید علی زمزم، امروز 25 آبا‌ن‌ماه، در ورک‌شاپ پوسترسازی هفته قرآن و عترت در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد خراسان‌جنوبی اظهارکرد: در راستای برگزاری هفته قرآن و عترت خراسان‌جنوبی و برگزاری 12 رشته هنری در این هفته، در دو رشته به هنرمندان استان آموزش‌های لازم در قالب ورک‌شاپ داده می‌شود.

وی اظهار کرد: اولین ورکشاپ امروز 25 آبان‌ماه، با حضور استاد "غلامرضا بی‌باک" از اساتید دانشکده هنر در رشته پوسترسازی با حضور 18 هنرمند به صورت تئوری برگزار می‌شود و هنرمندان 2 روز فرصت دارند تا نمونه کارهای خود را ارائه دهند.

معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در مرحله دوم که روز پنج شنبه برگزار می‌شود، نمونه کارهای هنرمندان مورد نقد و ارزیابی قرار گرفته و راهنمایی‌های لازم برای تولید اثر به آنان داده می‌شود.

زمرم با اشاره به اینکه به هنرمندان شرکت کننده در این ورکشاپ گواهینامه اعطاء می‌شود، ادامه داد:  آثاراین هنرمندان به جشنواره راه می‌یابد و براساس آیتم‌های تعریف شده به نفرات برگزیده در هفته قرآن و عترت هدایایی داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ورکشاپ بعدی ویژه رشته نقاشی با حضور استاد "کاظم چلیپا" از استاد برجسته رشته نقاشی در 26 و 27 آبان‌ماه به صورت تئوری و عملی با حضور 30 هنرمند خراسان‌جنوبی برگزار و جشنواره با آیتم‌های آموزشی همراه خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز