مدیرکل پست خراسان‌جنوبی:

بازار الکترونیکی پست دست واسطه‌ها را کوتاه می‌کند

۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۰۹:۵۷:۰۳
کد خبر: ۴۸۴۲۰۷
بازار الکترونیکی پست دست واسطه‌ها را کوتاه می‌کند
مدیرکل پست خراسان‌جنوبی گفت: با استفاده از باراز الکترونیکی پست دست واسطه‌ها و دلالان کوتاه شده و درآمد حاصل از این امر مستقیم به جیب تولیدکنندگان می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، حمید صابریان  اظهارکرد: بازار الکترونیکی پست بهترین مکان برای عرضه محصولات تولید استان بوده که از این طریق در سراسر کشور محصولات شاخص استان قابل فروش و ارسال است.

وی افزود: پستانیل‌های خوبی از جمله محصولات استراتژیک در استان داریم که تا کنون در این زمینه کاری انجام نشده که می‌توان از این طریق این بازار محصولات و فرآوری‌های آنها را به دورترین نقاط کشور ارسال کرد.

مدیرکل پست خراسان‌جنوبی تصریح‌کرد: با استفاده از باراز الکترونیکی پست دست واسطه‌ها و دلالان کوتاه شده و تولیدکنندگان استان محصولات خود را می‌توانند بدون هیچ گونه واسطه‌ای با بهترین قیمت به فروش برسانند.

صابریان یادآورشد: در این خصوص تاکنون اتحادیه تعاون روستایی اقدام به انعقاد قرارداد کرده و محصولات تولیدی این اتحادیه از طریق بازار پست الکترونیکی به فروش می‌رسد که با این کار پول فروش محصول مستقیم به جیب تولیدکننده می‌رود.

وی با اشاره به امکان تبلیغات پستی در این خصوص یادآور شد: از طریق فیش‌های پستی امکان تبلیغات محصولات موجود در بازار الکترونیک وجود داشته که از این طریق تبلیغات محصولات در تمامی کشور پخش خواهد شد.

مدیرکل پست خراسان‌جنوبی تصریح کرد: با کوتاه شدن دست واسطه‌ها درآمد بدست آمده در شبکه تولید توزیع شده و این امر باعث افزایش ظرفیت‌ها و پتاسیل‌های استان می‌شود.

صابریان یادآورشد: با توجه به اینکه ارسال محصولات استان نیازمند بسته‌بندی مخصوص است، بسته‌بندی این محصولات نیز به بهترین شکل توسط اداره پست استان انجام می‌شود.

وی تاکیدکرد: همچنین محصولاتی که در شبکه الکترونیکی پست استان توضیح می‌شود باید از کیفیت خوب برخوردار باشد و در غیر این صورت امکان قرارگیری این محصولات را در بازار الکترونیکی نخواهیم داشت.

مدیرکل پست خراسان‌جنوبی خاطر نشان کرد: در حال حاضر محصولات خاص استان از جمله زرشک، عناب و زرشک تازه استان به غرب کشور از جمله همدان و آذربایجان‌شرقی ارسال می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز