لغزندگی جاده‌ها در محورهای مواصلاتی خراسان‌جنوبی

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۰۷:۴۳:۵۲
کد خبر: ۴۸۶۵۷۵
لغزندگی جاده‌ها در محورهای مواصلاتی خراسان‌جنوبی
فرمانده پلیس راه خراسان‌جنوبی از لغزنده جاده‌ها در محورهای مواصلاتی استان در روزهای پایانی هفته خبرداد و گفت: تردد در جاده‌ها با تجهیزات کامل و با احتیاط انجام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا،سرهنگ حسین رضایی اظهارکرد: در حال حاضر در محور منتهی به سربیشه از جمله محورهای بیرجند- سربیشه، سربیشه- درمیان، سربیشه- نهبندان، سربیشه- ماهیرود با توجه به شرایط جوی پیش بینی شده و بارش برف، لغزندگی جاده‌ها را داریم.

وی افزود: امشب نیز با توجه به اعلام هواشناسی در محورهای بیرجند، درمیان، زیرکوه، سربیشه و قاین تحت تاثیر بارش قرار خواهد داشت که این محورها لغزنده خواهند بود.

فرمانده پلیس راه خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه با توجه به برودت هوای استان محورهای کوستانی نیز لغزنده خواهند بود، ادامه داد: از هم استانی‌ها درخواست می شود تا از سفرهای غیر ضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت سفر با رعایت مقررات راهنمای و رانندگی و احتیاط کامل تردد کنند.

رضایی یادآور شد: از رانندگان درخواست می‌شود برای عبور از این محورها حتما تجهیزات کامل زمستانی، زنجیر چرخ، سوخت کافی را به همراه داشته و قبل از حرکت از سیتم گرمایشی وسلیه نقلیه و صحت برف‌پاک‌کن‌ها اطمینان حاصل کنند.

وی اظهارکرد: در هنگام تردد در محوزهای لغزنده ضمن رعایت سرعت مطمئنه، با احتیاط کامل و با رعایت فاصله طولی استاندارد تردد صورت گیرد.

فرمانده پلیس راه خراسان‌جنوبی با اشاره به وقوع سه تصادف در گردنه حسن کلنگی اظهارکرد: شرایط اقلیمی در وقوع تصادفات رابطه مستقیم داشته و این امر باعث بروز این حوادث شده که خوشبختانه خسارت جانی نداشته است.

 

 

نظر شما