برگزاری اولین دوره مسابقه سیمولتانه شطرنج دانشجویان در خراسان‌جنوبی

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۰۹:۱۷:۱۵
کد خبر: ۴۸۶۶۲۷
برگزاری اولین دوره مسابقه سیمولتانه شطرنج دانشجویان در خراسان‌جنوبی
سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی گفت: اولین دوره مسابقه سیمولتانه شطرنج ویژه دانشجویان و دانشگاهیان استان در بیرجند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا،حمید مرادی اظهارکرد: این دوره از مسابقه با بازی همزمان آقای مجتبی قلاسی مود دارنده بالاترین ریتینگ بین‌المللی در استان با 30 نفر برگزار می‌شود.

وی، هدف از برگزاری این گونه از مسابقات ورزشی را تقویت روحیه نشاط و شادابی عنوان کرد و افزود: شطرنج باعث بالابردن کارکرد ذهن، نبوغ و خلاقیت می‌شود و به ما می‌آموزد که قبل از انجام هرکار و هر حرکتی باید مدبرانه و با تدبیر راجع به آن اقدام و فکر کنیم.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: شطرنج به ما می‌آموزد چنانچه در زندگی یک راهکار برای موفقیت‌مان در نظر گرفته باشیم و به نتیجه نرسیدیم باید روشمان را تغییر دهیم.

وی ادامه داد: برگزاری این مسابقه موجب ترغیب نوجوانان و جوانان به ورزش شطرنج شده که می‌تواند به لحاظ هوشی تاثیر مثبت و زیادی روی این قشر از جامعه داشته باشد.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی یادآور شد: به برندگان و همچنین به کسانی که در مسابقه مساوی شوند، جوایزی به رسم یادبود از سوی معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی اهداء خواهد شد.

مرادی تاکید کرد: بدلیل استقبال دانشجویان از این برنامه اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام کنند.

وی مهلت ثبت نام را 18 آذر عنوان کرد و مراکز فرهنگی جهاددانشگاهی در دانشگاه بیرجند، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه صنعتی و دانشگاه جامع علمی کاربردی را محل ثبت نام‌ها ذکر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز