رشد سه برابری آمار فراگیران دوره‌های آموزشی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی

۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۲۶:۵۹
کد خبر: ۴۹۹۱۴۹
رشد سه برابری آمار فراگیران دوره‌های آموزشی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی
مدیر آموزش و برنامه‌ریزی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی از رشد سه برابری آمار فراگیران دوره‌های آموزشی مرکز جهادانشگاهی استان در ترم پاییز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، گفت: آمار فراگیران دوره‌های آموزشی جهاددانشگاهی در ترم پاییز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش سه برابری داشته است.

وی افزود: با توجه به افزایش تعداد دوره‌های تخصصی، جذب قراردادهای سازمانی، ورود به حوزه‌های جدید آموزشی و افزایش برگزاری همایش‌های علمی و آموزشی این امر محقق شده است.

مدیر آموزش و برنامه‌ریزی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در ترم پاییزه 1548 نفر در دوره‌های مرکز جهاددانشگاهی حضور داشته‌اند، تصریح‌کرد: بیشترین فراگیران این مرکز دانشجویان و متقاضیان ورود به بازار کار بوده‌اند.

ابراهیمی ادامه داد: دوره‌های برگزاری این مرکز در حوزه‌های آموزش‌های پزشکی، دوره‌های مرتبط با بازار کار، کامپیوتر، زبان انگلیسی ،آلمانی و فرانسه بوده است.

وی یادآورشد: با توجه به تقاضای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و متقاضیان ورود به بازار کار بیشترین تمرکز در دوره‌های حسابداری، مدیریت و کامپیوتر بوده است.

مدیر آموزش و برنامه‌ریزی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی اضافه کرد: همچنین در گروه‌های زبان‌های خارجه، پزشکی، گروه‌های مرتبط با دپارتمان حسابداری و مدیریت، ورود به بازارکار و کامپیوتر برای ترم زمستان ثبت‌نام در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام دوره‌های زمستانی همچنان ادامه داشته و آغاز دوره‌های این ترم از 11 دی ماه خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز