ارسال ۱۰۰ اثر به دومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال

۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۷:۴۹:۱۴
کد خبر: ۵۰۷۰۴۸
ارسال ۱۰۰ اثر به دومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال
مدیر اجرایی دومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال خراسان‌جنوبی، گفت: تاکنون نزدیک به 100 اثر به دومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال ارسال شده است

به گزارش خبرگزاری برنا سعید امینی نسب، با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌های دیجیتال، گفت: شناسایی، شبکه‌سازی و توانمند کردن افراد و شرکت‌های فعال در حوزه‌های مرتبط با جشنواره و فضای مجازی از مهم‌ترین اهداف این جشنواره است.

وی با بیان اینکه وبلاگ‌نویسی و شبکه‌های اجتماعی از بخش‌های این جشنواره است، افزود: رسانه ملی در معرفی اینگونه جشنواره‌ها نقش مهم و غیر قابل انکار دارد.

امینی‌نسب با بیان اینکه تحکیم خانواده، نفوذ و استکبارستیزی، قرآن و عترت، جوان و فضای مجازی از موضوعات شبکه‌های مجازی است، تصریح کرد: بخش وبلاگ‌نویسی و شبکه‌های اجتماعی از چهار زیربخش فتوبلاگ، وبلاگ، کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی تشکیل شده است.

مدیر اجرایی دومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال خراسان جنوبی با اشاره به امر اطلاع‌رسانی و همچنین معرفی این جشنواره، اظهار کرد: با هماهنگی صورت‌گرفته بین دستگاه‌های فرهنگی و متولی فرهنگ در استان و تلاش‌های دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در خراسان‌جنوبی، صدا و سیمای استان، نصب بنر، شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های اینترنتی و موبایلی، اقدامات خوبی را انجام داده است.

امینی‌نسب ادامه داد: با توجه به ضریب نفوذ بالای اینترنت بین جوانان در استان استقبال خوبی در بین جوانان را شاهد هستیم.

وی با اشاره به بخش وبلاگ‌نویسی این جشنواره، گفت: برای جذب مخاطب و همچنین علاقه‌مندان در این جشنواره، پس از اختتامیه جشنواره، دفتر استانی سراج به صورت دوره‌ای در هر بخش اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی جهت بالابردن سطح دانش علاقه‌مندان خواهد کرد.

مدیر اجرایی دومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال خراسان‌جنوبی، در پایان از تمامی جوانان و نوجوانان که در فضای مجازی فعالیت دارند خواست تا برای ایجاد یک جمع پویا در فضای مجازی و همچنین اشتراک دستاوردها و خلاقیت و نیز ارزیابی از عملکرد در این حوزه در جشنواره رسانه‌های دیجیتال ثبت نام و نسبت به ارسال آثار اقدام کنند

 

امینی‌نسب خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در جشنواره می‌توانند به پایگاه اینترنتیwww.seraj.ir/sk مراجعه کنند.

 

نظر شما