آغاز جشنواره استعدادیابی ورزشی خراسان‌جنوبی

۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۶:۵۴:۳۰
کد خبر: ۵۰۸۶۴۹
آغاز جشنواره استعدادیابی ورزشی خراسان‌جنوبی
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی از آغاز جشنواره استعدایابی ورزشی در چهار رشته والیبال، هندبال، شمشیربازی و سه گانه در دو بخش بانوان و آقایان در خراسان جنوبی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا،مهدی عجمی‌نژاد اظهارکرد: جشنواره همگانی استعدایابی ورزشی خراسان جنوبی طی برنامه‌ای هماهنگی از سوی وزارت ورزش و جوان برای تمامی استان‌ها بین 4 تا 5 رشته تعیین شده است.

وی افزود: براساس اطلاعات طرح آمایش سرزمینی و نظر فدراسیون‌های ورزشی برای خراسان جنوبی چهار رشته ورزشی شامل هندبال، والیبال، سه‌گانه و شمشیر بازی پیشنهاد شد که این طرح از شب گذشته 28 دی ماه در استان آغاز شد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان از اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار برای برگزاری این جشنواره خبرداد و تصریح کرد: به هر هیات 200 میلیون ریال و برای هیات همگانی نیز همین مبلغ برای برگزاری جشنواره اختصاص یافته است.

عجمی نژاد بیان کرد: استعدادیابی در رشته‌های والیبال و سه گانه روز پنجشنبه، ۳۰ دی ماه برای آقایان و یکم بهمن ماه برای بانوان و رشته‌های شمشیربازی و هندبال هفتم بهمن ماه مخصوص بانوان و هشتم بهمن برای مردان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در رشته والیبال بضاعت خوبی بخصوص در بخش بانوان با حضور خانم مهسا کدخدا داریم که امیدواریم با برگزاری این جشنواره نقطه عطفی برای جانشین‌های خانم کدخدا داشته باشیم.

وی ادامه داد: در رشته سه‌گانه نیز همان طور که برادران علیزاده عضو تیم ملی بوده‌اند برادران چاجی نیز از خود عملکرد خوبی در رده نوجوانان و جوانان نشان داده‌اند که امیدواریم با اجرای این طرح افراد دیگری به رشته سه گانه اضافه شوند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان یادآور شد: در راستای این موضوع سه کارگاه استعدادیابی  برگزار شده که یکی از نقاط قوت در این دوسال این بوده که مقوله استعدادیابی از حرف به عمل در آمده است.

عجمی نژاد با اشاره به اینکه باید برای افراد منتخب این جشنواره برنامه تمرینی، اعزام به مسابقات، برگزاری مسابقات برای ایجاد انگیزه و ارتقاء دانش مربیان هزینه شود، تاکید کرد: هر هیاتی که عملکرد مثبتی داشته باشند مورد حمایت اداره کل قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: همچنین برای برگزاری بهتر این جشنواره با معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش نیز جلسه‌ای برگزار و مقرر شد در مدراس اطلاعیه نصب و از طرف معلمین ورزش نیز اطلاعات رسانی در این خصوص انجام شود.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان تصریح کرد: در بحث والیبال نیز در کنار اطلاع رسانی هماهنگی شد برگزیدگان مسابقات دختران و پسران با راهنمایی مربیان در این طرح شرکت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز