افتتاح بیمارستان دام‏ کوچک دامپزشکی خراسان‌جنوبی

۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۴۵:۰۹
کد خبر: ۵۱۲۰۰۶
مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر بیمارستان دام کوچک دامپزشکی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا علیرضا رفیعی‌پور ، گفت: همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پروژه بیمارستان دام کوچک با حضور مسئولان استانی طی دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: این بیمارستان با زیربنایی بیش از ۳۰۰ مترمربع روبه روی پارک‌ آزادی بیرجند با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه اعتبارات این بیمارستان توسط بخش خصوصی دامپزشکی تامین شده، افزود: طی یکسال این بیمارستان تکمیل و تجهیز شده است.

رفیعی‌پور تصریح کرد: این بیمارستان خدمات بهداشتی در حوزه دام کوچک ارائه می‌دهد که شامل؛ بخش‌های مختلفی مانند داروخانه، آزمایشگاه، سونوگرافی و بخش‌های درمانی می‌شود.

وی در خصوص افتتاح سایر پروژه‌های دامپزشکی در این ایام افزود: دو مرکز داروخانه دامپزشکی و کلینیک واکسیناسیون در شهرستان خوسف نیز از دیگر پروژه‌های دامپزشکی استان است.

مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی اظهارکرد: ۲۵۰ میلیون ریال برای احداث کلینیک و مرکز واکسیناسیون شهرستان خوسف هزینه شده که راه‌اندازی این کلینیک و مرکز واکسیناسیون بیش از ۴ نفر اشتغال‌زایی داشته است.

رفیعی‌پور خاطرنشان کرد: داروخانه دامپزشکی نیز با اعتبار یک میلیارد ریال راه‌اندازی می‌شود که برای 2 نفر اشتغال‌زایی دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز