کاروان‌های سلامت در دهه فجر به مناطق مختلف استان خراسان جنوبی اعزام می‌شوند

۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۰۸:۱۸:۳۸
کد خبر: ۵۱۳۰۴۶
کاروان‌های سلامت در دهه فجر به مناطق مختلف استان خراسان جنوبی اعزام می‌شوند
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان جنوبی از اعزام هشت کاروان سلامت در ایام الله دهه مبارک فجر به مناطق مختلف استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا،جواد خامسان اظهار داشت: کاروان‌های سلامت در این ایام به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند.

وی ارائه خدمات دارویی و بهداشتی به بیماران خاص را از دیگر برنامه‌های این نهاد در دهه مبارک فجر اعلام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از نواختن زنگ انقلاب در مدارس و غنچه هلال در مهدهای سطح استان خبر داد و افزود: برگزاری دوره ضمن خدمت مهارت‌های زندگی برای کارکنان نیز در دهه مبارک فجر در دستور کار است.

خامسان از آغاز طرح خادم در این ایام خبر داد و تصریح کرد: طرح دادرس نیز در استان در دهه مبارک فجر اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری ایستگاه سلامت و پوشش امدادی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری نیز در این ایام در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: برگزاری مسابقه حدیث بصیرت، برگزاری دوره آموزشی ستاره‌های نجات و اجرای طرح نیابت نیز از دیگر برنامه‌های در دستور کار هلال احمر استان برای این ایام است.

برگزاری کارگاه آموزشی ترغیب مطالعه در فردوس

اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فردوس با همت یکی از اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان، کارگاه آموزشی ترغیب مطالعه با عنوان "در کتابی خواندم که" را در مدرسه شهید محمود ناظری برگزار کرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فردوس گفت: پیرو مصوبه پنجمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان مبنی بر تشکیل کارگروه مطالعه با همت جلیلی، عضو انجمن اولین کارگاه، بین دانش‌آموزان مدرسه شهید محمود ناظری برگزار شد و کارگاه‌های بعدی هم جهت دانش‌آموزان و والدین برگزار خواهد شد.

اسدی افزود: در این کارگاه، جلیلی با گریز به احادیث و روایات، راه دسترسی به سعادت و موفقیت را مطالعه خواند و با اشاره به تحقیقات کشورهای مختلف سلامتی، خلاقیت، افزایش دامنه لغات، افزایش قدرت تفکر و غیره را از نتایج ارزنده مطالعه برشمرد.

وی یادآور شد: در پایان کارگاه مقرر شد هر کدام از دانش‌آموزان و والدینشان که خلاصه کتاب یا کتاب‌هایی که خوانده‌اند را تحویل بدهند جوایز نفیسی دریافت کنند.

همچنین قرار بر این شد که تابلوی مطالعه در مدرسه راه‌اندازی شده و خلاصه کتاب‌ها و یا مطالب برگزیده دانش‌آموزان در محل نصب شود.

 

نظر شما