مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی:

شهرستان‌های فرودس و طبس هیئت ورزشی نابینایان ندارد

۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۰۸:۱۸:۱۱
کد خبر: ۵۱۳۵۳۲
شهرستان‌های فرودس و طبس هیئت ورزشی نابینایان ندارد
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه ورزشکاران استان به ویژه بانوان همیشه از نبود سالن اختصاصی رنج می‌برند گفت: شهرستان‌های فردوس و طبس هیئت ورزشی نابینایان ندارند و لازم است کیفیت کار داوران و مربیان با برگزاری دوره‌های مختلف ارتقا یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمداسماعیل افضل‌پور ظهر امروز در مجمع انتخابات رئیس هیئت نابینایان خراسان جنوبی که باحضور رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان برگزار شد اظهار داشت: درست است که ما در استان خراسان جنوبی مشکلاتی در بخش‌های مختلف از جمله در بحث ورزش داریم، اما آنقدر محروم نیستیم که نتوانیم جلساتی برای تمرین ورزشکاران داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های مناسبی وجود ندارد افزود: ورزشکاران ما به ویژه بانوان از نبود ساعات کافی برای تمرین در سالن‌های ورزشی گلایه‌مند هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: ما ناچار هستیم سالن‌های ورزشی را به بخش‌های خصوصی واگذار کنیم چرا که از درآمد آنها به هیئت‌های ورزشی کمک می‌کنیم اما معتقدیم در وهله نخست اولویت با هیئت‌های ورزشی است و هر هیئتی که تمایل دارد می‌تواند برای کرایه سالن‌های ورزشی در مزایده شرکت کند، اما اگر بخش خصوصی هم برنده شد، طبق قرارداد باید ساعاتی خاص را در اختیار دیگر هیئت‌های ورزشی قرار دهد.

افضل‌پور افزود: در چند ماه گذشته 2 میلیون تومان و در ابتدای سال هم مبلغی به هیئت نابینایان خراسان جنوبی کمک کردیم اما 30 درصد اعتباراتی که به هیئت‌های ورزشی کمک می‌شود باید به بخش بانوان اختصاص یابد که بانوان در هیئت‌های ورزشی باید پیگیر باشند.

وی بیان کرد: شهرستان‌های فردوس و طبس هیئت ورزشی نابیانیان ندارد  و برای بالا بردن کیفیت باید دوره‌های مختلف برای مربیان داوران برگزار شود.

مدیرکل ورزش وجوانان خراسان جنوبی گفت: فردی که به عنوان رئیس هیئت انتخاب می‌شود دیگر افراد هم باید به او کمک کنند و هیئت ورزشی نابینایان در 11 شهرستان تابعه خراسان جنوبی فعال شود و تعداد ورزشکاران سازمان یافته در این رشته افزایش یابد.

در این جلسه محمدسلمان احمدی با کسب 16 رای توانست به عنوان رئیس هیئت نابینایان خراسان جنوبی انتخاب شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز