تکمیل سالن ورزشی روستای بورنگ شهرستان درمیان ۵۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد

۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۸:۲۳:۱۰
کد خبر: ۵۱۴۰۹۱
تکمیل سالن ورزشی روستای بورنگ شهرستان درمیان ۵۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد
فرماندار درمیان گفت: سالن ورزشی روستای بورنگ شهرستان درمیان با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی به ۵۰ میلیون تومان اعتبار برای کفپوش کردن سالن نیاز دارد.

به گزارش  خبرگزاری برنا، جمعی از مربیان و سرپرستان تیم‌های فوتبال به همراه رئیس هیئت فوتبال شهرستان درمیان ظهر امروز به منظور بررسی و برطرف کردن مشکلات ورزش فوتبال شهرستان با فرماندار درمیان دیدار و گفت‌وگو کردند.

محمد بشیری‌زاده در این دیدار از پیشرفت 98 درصدی سالن ورزشی روستای بورنگ خبر داد و اظهار داشت: تکمیل این پروژه نیازمند 50 میلیون تومان اعتبار برای کف‌پوش است.

وی نسبت به پیگیری و بررسی مشکلات سالن ورزشی روستای نوغاب قول مساعد داد و افزود: تیم ویژه‌ای از مهندسین عمران برای ارزیابی این پروژه اعزام خواهند شد تا از صفر تا صد این طرح با نظارت مهندسان و با استانداردهای کشوری ساخته شود.

فرماندار درمیان بر استفاده از ظرفیت خیرین شهرستان در کمک به امر ورزش تاکید کرد و گفت: ورزش یک امر همگانی است و علاوه بر همکاری ادارات باید افراد خیر نیز در کمک به پروژه‌ها و برگزاری مسابقات همکاری داشته باشند.

بشیری‌زاده با ابراز خرسندی از برگزاری لیگ فوتبال در شهرستان درمیان گفت: فوتبال یک رشته بسیار محبوب در کشور است و شهرستان درمیان نیز از این قاعده مستثنی نیست و باید به نیاز جوانان در این امر رسیدگی شود.

وی از همه ارگان‌ها خواست برای برگزاری این مسابقات با هیئت فوتبال شهرستان همکاری کنند.

 

نظر شما