مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی:

استادیوم ۱۵ هزار نفره غدیر ‌بیرجند تا پایان بهمن ‌به‌بهره‌برداری می‌رسد‌

۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۸:۲۲:۵۷
کد خبر: ۵۱۸۷۹۱
استادیوم ۱۵ هزار نفره غدیر ‌بیرجند تا پایان بهمن ‌به‌بهره‌برداری می‌رسد‌
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از افتتاح استادیوم ۱۵ هزار نفره غدیر شهرستان بیرجند تا پایان بهمن ماه خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری برنا، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم افتتاح سالن ورزشی شهدای امیرآباد اظهار داشت: پروژه سالن ورزشی شهدای امیرآباد از سال 90 آغاز شد و این دومین پروژه افتتاحی سازمان ورزش و جوانان استان که تاکنون افتتاح شده است.

محمداسماعیل افضل‌پور مساحت این پروژه را 4 هزار و 200 مترمربع عنوان کرد و افزود: اعتبار هزینه شده برای این پروژه بالغ بر 900 میلیون  تومان از محل اعتبارات ملی است.

وی از کلنگ‌زنی گود باستانی در 3 قلعه سرایان توسط یک خیر ورزش‌یار خبر داد و گفت: اولین پروژه این اداره کل 19 بهمن ماه در روستای آبیز منطقه زیرکوه قاین با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان افتتاح شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از افتتاح چند پروژه تا اواخر بهمن ماه خبر داد و تصریح کرد: افتتاح مرکز فیزیوتراپی هیئت پزشکی ورزشی استان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان و افتتاح سالن ورزشی بانوان شمال شهر بیرجند از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در این حوزه است.

افضل‌پور از افتتاح استادیوم 15 هزار نفره غدیر شهرستان بیرجند خبرداد و خاطرنشان کرد: برای این پروژه تاکنون اعتباری بالغ بر 16 میلیارد تومان هزینه شده است و تا پایان بهمن‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی یادآور شد: برای اینکه جوانان ما از پویایی و سلامت بیشتر برخوردار شوند همه ما باید با همکاری یکدیگر این زیرساختها را افزایش دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار داشت: مجمع خیرین مدرسه‌ساز مدتی است که‌ در استان شکل گرفته در این راستا از افرادی که‌ توانایی پیوستن به مجمع خیران مدرسه ساز را دارند در خواست همکاری می‌شود تا در آینده این ظرفیت‌ها افزایش یابد.

افضل‌پور افزود: باید زیرساخت‌های لازم برای ورزش و توسعه ورزش فراهم  شود و اماکن ورزشی استاندارد می‌تواند به ما کمک کنند تا ورزش استان را توسعه دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز