فرماندار بشرویه:

رعایت اخلاق حرفه‌ای در دستگاه‌های اجرایی بشرویه مدنظر باشد

۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۷:۱۱:۱۰
کد خبر: ۵۲۲۳۴۹
رعایت اخلاق حرفه‌ای در دستگاه‌های اجرایی بشرویه مدنظر باشد
فرماندار بشرویه با بیان اینکه احترام به ارباب رجوع یکی از بارزترین مصداق‌های رعایت حقوق شهروندی در سیستم اداری است گفت: رعایت اخلاق حرفه‌ای در دستگاه‌های اجرایی بشرویه بیشتر از قبل باید مدنظر باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، علیرضا زمان‌زاده در نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی بشرویه با اشاره به اینکه بازتاب رعایت موازین اخلاقی و پسندیده در سیستم اداری و دولتی در سطح جامعه به خوبی مشخص می‌شود چون ادارات محل مراجعه عموم مردم است اظهار داشت: رعایت اخلاق حرفه‌ای و اداری در دستگاه‌های اجرایی باید مورد تاکید قرار گیرد. 

فرماندار بشرویه بیان کرد: حقوق شهروندی در دل معارف و دین مقدس اسلام وجود دارد و این دین مبین، سرشار از رعایت حقوق شهروندی است و اگر ما از این سخنان پیروی کنیم یک جامعه امن و باصفا و صمیمیت و رو به توسعه و پیشرفت خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: شرط داشتن یک زندگی سالم این است که همه ما به حقوق شهروندی و اجتماعی که برای افراد جامعه تعریف شده مقید باشیم و به حقوق دیگران احترام بگذاریم. 

زمان‌زاده با تاکید بر نقش خانواده‌ها در ساختن جامعه‌ای ایده‌آل گفت: جایگاه تربیتی خانواده‌ها به عنوان مهم‌ترین هسته اجتماعی در رشد و پرورش فرزندانی اخلاق مدار و در نهادینه ساختن اهمیت حقوق شهروندی بسیار تعیین کننده است.

فرماندار بشرویه رعایت حقوق افراد به ویژه در روستاها در حوزه بهداشت و درمان را ضروری خواند و گفت: برداشتن مشکلات و کمبودهای این حوزه به ویژه برای روستاییان در مناطق کم برخوردار نشانه اهمیت به حقوق این اقشار است.

وی افزود: مناطق روستایی در شهرستان بشرویه به دلیل پراکندگی روستاها و تراکم پایین جمعیت با بروز برخی مشکلات در حوزه بهداشت و درمان نظیر کمبود پزشکان متخصص رو به رو است که رفع این مشکلات در اولویت برنامه‌های کاری این فرمانداری قرار دارد.

زمان‌زاده تاکید کرد: حفظ ارزش‌های جامعه و رعایت حریم و حرمت این ارزش‌ها نیازمند برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات فرهنگی عمیق و هدفمند است.

 

نظر شما