تمامی اکیپ‌های شرکت برق خراسان‌جنوبی آماده ارائه خدمات هستند

۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۴۷:۵۴
کد خبر: ۵۲۳۰۳۵
تمامی اکیپ‌های شرکت برق خراسان‌جنوبی آماده ارائه خدمات هستند
مدیر روابط عمومی شرکت برق خراسان‌جنوبی گفت: طی بارندگی‌های اخیر شاهد خاموشی برق در برخی نقاط استان بودیم که نیروهای شرکت برق آماده رفع مشکل هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا ،علی رفیعی  گفت: طی بارندگی‌های اخیر شاهد قطعی برق در برخی نقاط استان هستیم که تمام تدابیر برای ارائه خدمات در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در مسیر بند امیرشاه، 15 روستا به دلیل کج شدن تیر برق بدون برق هستند و در حال حاضر به دلیل وجود سیل امکان رسیدگی به این مشکل وجود ندارد، اما اکیپ‌های شرکت برق در محل مستقر هستند تا به محض کاهش سیل خدمات برای اتصال برق منطقه آغاز شود.

مدیر روابط عمومی شرکت برق خراسان‌جنوبی افزود: روستاهای اطراف پمپ بنزین مود از قبیل خراشاد، سورگ، بهدان، تنگل بهدان، کوچ، بهلگرد و سایر روستاهای این منطقه نیز به دلیل طغیان رودخانه و آسیب به شبکه فاقد برق هستند.

رفیعی گفت: در قاین نیز روستاهای علی‌آباد، خنجوک، چدان، باراز، کلاته سعید و شاخنات نیز دچار قطعی برق شده‌اند.

وی اظهارکرد: در نهبندان نیز روستاهای حیدرآباد، در سربیشه نیز روستای مختاران قطعی برق گزارش شده که اکیپ‌های خدما‌ت‌رسانی در محل مستقر هستند.

مدیر روابط عمومی شرکت برق خراسان‌جنوبی تاکید کرد: مردم در مکان‌هایی که با واژگونی تیربرق یا پارگی سیم‌های برق مواجه می‌شوند از نزدیکی به تیربرق جلوگیری کنند و با سامانه 121 برای رفع مشکل تماس بگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز