ازدواج در بشرویه ۱۸.۷ درصد کاهش داشت

۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۰:۴۴
کد خبر: ۵۲۳۶۰۲
رئیس اداره ثبت احوال بشرویه از کاهش 18.7 درصدی ازدواج در بشرویه خبر داد و گفت: در 10 ماهه امسال میانگین سن ازدواج زنان در این شهرستان 22.4 سال بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا،جواد سردار اظهار داشت: طی 10 ماهه امسال 205 ازدواج به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18.7 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: در این مدت میانگین سن ازدواج زنان در این شهرستان 22.4 سال بوده است و میانگین سن ازدواج مردان 27.8 سال بوده است.

رئیس اداره ثبت احوال بشرویه ادامه داد: نسبت به مدت مشابه سال قبل 47 واقعه ازدواج در این شهرستان کمتر به ثبت رسیده است.

سردار از ثبت 31 مورد طلاق در این بازه زمانی خبر داد و اظهار داشت: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ثبت طلاق 19.2 درصد افزایش داشته و امسال نیز پنج واقعه طلاق بیشتر از سال 94 به ثبت رسیده است.

وی درصد ثبت وفات در بشرویه را 100 درصد و ثبت ولادت را 99.8 درصد اعلام کرد و افزود: همه این موارد در مهلت قانونی صورت پذیرفته است.

رئیس اداره ثبت احوال بشرویه از ثبت 78 واقعه وفات در طی 10 ماهه سال جاری خبر داد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 33.90 درصد کاهش داشته و در مقابل هر 100 فوت ثبت شده زنان تعداد 129 مورد فوت مردان به ثبت رسیده است.

سردار ادامه داد: بیشترین تعداد افراد فوت شده نیز در گروه سنی 75 سال و بیشتر هستند که بیشترین علت فوت این افراد بیماری‌های قلبی و عروقی بوده است.

وی تعداد موالید در این بازه زمانی را 465 مورد اعلام کرد و افزود: ثبت واقعه ولادت در بشرویه در مقایسه با سال گذشته دارای افزایش 5.20 درصدی بوده است.

رئیس اداره ثبت احوال بشرویه اضافه کرد: در مقابل هر 100 واقعه ولادت ثبت شده دختر، 109 واقعه ولادت پسر به ثبت رسیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز